Gefeliciteerd !
Beide prachtige horloges.
Prachtige horloges, prachtige foto’s .
Die 043 zou niet van m’n pols te slaan zijn !
Heerlijk. Vooral de SLA met blauwe plaat.
Genieten hoor
Heb 'm ook meerdere malen omgehad maar kon de beslissing niet nemen. Zelfde geldt nog steeds voor de Seiko Panda die Ton ook al tijden heeft. Heb uiteindelijk een soortgelijke set met de 62MAS limited en de groene Captain Willard. Natuurlijk qua afwerking en uurwerk niet vergelijkbaar maar wel qua look & feel. Grappig @MannetjeMar omdat ik uiteraard naar jou heb gerefereerd in gesprekken met Ton. Heb je voormalig Certina nog steeds om de pols
Dat is deels Ton’s probleem, hij heeft niemand inclusief Ton zelf die inzicht/verstand van Seiko heeft. Hij zou zich zeker tot Seiko “hub” kunnen uitbouwen voor Brabant/Limburg. Was twee weken terug ook verbaasd, net als Marco, dat de etalage vol lag met Seiko limited in alle prijs categorieën. Misschien toch over de 16mm hoogte heenstappen en de Seiko Panda maar gaan halen ; -)
Mooie foto’s van fantastische horloges, gefeliciteerd met je aanwinsten! De 033 is mijn favoriete moderne duiker. Ik ben het met @watchup eens dat de band niet lekker is. Te dik, te lang en te stoffig. Ik droeg de mijne op een Uncle Seiko repro en vond dat een perfecte combi.
Vooral deze vind ik heel mooi! Prachtig
Gefeliciteerd! Heel gaaf. Lekker van genieten
@RightOnTime en @Tuur1968 fijn dat jullie hem hebben laten liggen voor mij
Heb net even gewisseld van de 043 naar de 033… maar moet zeggen dat de laatste wel net even lekker op mijn pols zit…
De kastvorm pakt mij ook
als ik zou moeten kiezen tussen SPB & Willard blijft de Willard
Zo comfortabel
Damn nu zit de Seiko Panda weer in het hoofd
Gewoon om duiker, “dresser” & chrono compleet te maken
Je zoekt immers altijd naar argumenten waarom er geen horloge weg kan en er perse minimaal 1 bij moet
Dacht net dat ik er uit was en de sprong ging maken voor een SMP300
Lijkt me duidelijk… De Seiko LE bij Ton
Excuus. Mijn fout
Ik zeg: Ga er voor Heb er ook eentje gehad en wel eens lichtelijk spijt gehad dat ik hem verkocht heb. Maar gelukkig kun je een Seiko zo ergens gekocht krijgen
Hij draagt super op de meegeleverde rubberen band, echt een aanrader. Binnenkort ga ik hem ook eens proberen op de crafter blue.
Die blauwe kleur is ook lekker voor de zomer
En dan straks een oranje crafter blue erop, dan knalt hij er helemaal uit…
Lekker hoor. De lume werkt iig ook prima!