Dubbele NA ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ

Soms ben je ergens naar op zoek en vind je het maar niet, de andere keer loop je er zo tegenaan en nog een andere keer moet je een aantal maanden op wachten op iets prachtigs. Zo was ik niet op zoek naar het onderstaande horloge. Ik zat op MP gewoon ff te kijken wat men er tegenwoordig opgooit aan horloges, zooi of geen zooi en hop ! Deze kwam voorbij zeilen, de GShock DW-6900MS-1. Potdorie, wat een ding :raised_hands:t3: mooie dikke zwarte klatser. Uit Amerika meegenomen in 2015, eigenaar vond em terug in zโ€™n kast, batterij moest vervangen worden en bieden naar waarde. Njah, 45 euro had ik er wel voor over, bod geaccepteerd en na veeels te lang wachten ( 7 dagen ) kon ik em ophalen. Nieuwe batterij erin gedaan, heulemaal zelluf met hulp van YT en ik heb een leuk nieuw horloge ! Blij mee :tada:

De 2e NA is er 1 van een heel ander kaliber. Verfijnder dan de GShock of welk ander merk dan ook. Niet uit Amerika of uit een ander land meegenomen of afkomstig, loopt ook niet op batterijen maar op een ander soort energie. Een energie die mij, ons, ook nog meer energie geeft, heel veel zelfs. Het leven is nu nog mooier, completer met deze NA. De wachttijd was bijna 9 maanden maar dan heb je nondeju ook wat he !! :smile: Afgelopen vrijdag kwam hij in ons leven, Don :tada::blue_heart: ik ga ff verder met verliefd zijn.

96 likes

Haha geniet van die kleine! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met je kleine!
Geniet er van :heart_eyes:.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Och wat leuk! Geniet van het kleine mannetje! :heart_eyes:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze allermooiste aanwinst van jullie leven en veel draagplezier van de Casio!

2 likes

De mooiste aanwinst die je je maar kan wensen , ook gefeliciteerd met de geboorte van je zoon :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Proficiat met jullie zoontje! :partying_face: Ziet er een ferm kereltje uit. :baby_bottle::hatched_chick:

1 like

Dacht even dat je op de wachtlijst voor een Rolex stond maar tegen een nieuwe Don op de wereld kan geen enkel uurwerkje op! Het wachten meer dan waard, wat een feest voor jullie. :partying_face:

Pa & ma, geniet ervan.
Oh enne, de G-Shock is ook leuk hoor โ€ฆ :wink:

1 like

Proficiat met jullie zoon, geniet ervan!!

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst.

Geniet ervan. Gaat jullie de komende 18 jaren wรฉl minstens 300K kostenโ€ฆ :laughing:

1 like

:joy::baby:

Van harte gefeliciteerd met deze dubbele NA :+1:

1 like

Ah!!! Dat zijn de mooiste NAโ€™s :heart_eyes:
Gefeliciteerd!!!

1 like

Gefeliciteerd! Geniet ervan. Ook van je horloge.

1 like

Superleuk.
Gefeliciteerd!
Heeft de jongste al zโ€™n eigen HF-accountje?

1 like

Gefeliciteerd met beide โ€œNAโ€™sโ€, maar natuurlijk vooral met die tweede veel geluk gewenst samen!

1 like

Gefeliciteerd met je zoon!

Gefeliciteerd!!!

1 like