Na wat getwijfel tussen een IWC Mark XX en een Cartier Santos uiteindelijk gekozen om de Cartier te nemen.
Ik zou met mijn dochter een stedentip New York / Washington gaan maken dus het BTW voordeel meepakken op Schiphol zou mooi meegenomen zijn.
Zo gezegd zo gedaan dus gisteren de Cartier bij Gassan Schiphol opgehaald.
Overigens heeft de Cartier sinds kort een nieuw referentienummer en wordt hij tegenwoordig standaard met alligator- ipv kalfsleder als extra band geleverd.
Terwijl de stalen band op maat werd gemaakt ook even kijken bij Omega naar de witte Speedmaster, helaas lag deze er niet.
Snel een kijkje bij Rolex waar de Explorer en de Airking naast elkaar lagen. De horloges bekijkend maakte ik de opmerking dat de Airking eigenlijk een veel leuker horloge is dan de Explorer.
Na de beide horloges gepast te hebben en een praatje pot, de vraag of ik interesse had in een van de twee horloges. Om een lang verhaal kort te maken, rennen naar de gate en op stedentrip met twee nieuwe horloges.
Kijk, dat is het betere werk. Twee prachtige horloges. Wie wil er zo niet vertrekken op een stedentrip. ik heb geen dochters, wel 2 zoons. Wat ik zeker weet is dat mijn jongste zolang op me ingepraat zou hebben, dat NA nr. 2 de zijne zou worden. Heeft je dochter geen poging gedaan?