Dubbele NA

Goedendag mede HF’ers,

Pas geleden in in één week mijn collectie aardig veranderd, dus maar weer eens tijd voor een NA topic, een dubbele NA zelfs!

Het begon allemaal met de befaamde W&W tour. Deze startte dit keer in zuid Nederland. (ook al leek het vanuit het hoge noorden eerder op zuid Europa…)
De week ervoor al meerdere keren geappt met @Bap over zijn mooie Omega Seamaster die te koop stond.
Aangezien ik deze nog nooit om had gehad wou hij hem wel voor mij meenemen om eens te bekijken.
Onder het genot van een worstenbroodje hem omgedaan en wat een prachtig horloge, dit moest doorgaan dus!
Nog voor de start van de rally was de deal snel beklonken en werd de Breitling naar de rechterpols gedradeerd, volledig in stijl van W&W uiteraard.
Zeg nou zelf, prachtig toch!

Toen had ik de horlogedoos eigenlijk mooi gevuld vond ik zelf voor nu:

Mooie diverse collectie en 10 stuks totaal dus goed zo.

Maar…
Aangezien ik die week nog niet zeker wist of ik voor de Omega zou gaan had ik ook al contact met onze @SuperC , die net in die week er Tudor BB GMT te koop had gezet. Nog bedankt RLC (de enige echte inderdaad) voor de tip!
Hier had ik alvast een afspraak voor ingepland voor na het weekend.
Maar wat te doen… Twee binnen één week was wel wat teveel van het goede.
Toch maar een selectie gemaakt van horloges die dan weg zouden mogen. Met Jaap weer een topdeal gemaakt en samen met RLC even een avondje op & neer naar het westen gegaan. Avond voorbij gevlogen :ok_hand:t2:
Hier samen met zijn topper van een Tudor:

(Als ik geen groene Omega had, had ik de Harrods erbij gekocht :smiling_face_with_three_hearts: )

Dus toen ineens ook een prachtige Tudor erbij, nu is het eerst wel even klaar hoor… :joy: echt waar

Daarna de hele week de G-Shock omgehad tijdens het klussen in het nieuwe huis, dan kom je er achter dat er niks boven de G Shock gaat en je eigenlijk niks meer nodig hebt :fire:

Maar vanaf nu geniet ik dus heerlijk van de twee na’s, beide zijn het stuk voor stuk prachtige horloges :smiling_face_with_three_hearts:
Maar rustig kijken wat er ter zijner tijd bij moet, ik denk maar de Cartier Santos m als volgende… als ik ooit weer eens geld heb :sleepy:

107 likes

Gefeliciteerd

1 like

Lekker hoor, gefeliciteerd, geniet er van. Leuk stapje in de omhoog. Ik heb ze ook allebei, echt top horloges. En de santos large, veel plezier met daar alweer naar uitkijken. Ondanks de 2 verse NA’s :joy:

1 like

Gefeliciteerd, mooi duo toegevoegd aan de collectie.

1 like

Leuk om te lezen!
Gefeliciteerd met je dubbele NA!

1 like

Fraaie aanwinsten, van harte!

1 like

Proficiat met je mooie nieuwe aanwinsten!!!

1 like

Dat was een hele fijne week! Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Hele mooie horloges, veel plezier ermee!:watch::+1:

1 like

Prachtig hoor :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinsten!

1 like

Nice :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de dubbele NA :partying_face:

1 like

Mooi verhaal, mooie aanwinsten! Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! Beide gave horloges.
Mooi om RLC ook weer eens voorbij te zien komen. Ik hoop dat alles goed met hem gaat. :+1:

6 likes

Proficiat :+1:

Ik was van hetzelfde idee :smile:

4 likes

2 echte beauties maar die GMT het mooist. De
Santos heb ik onlangs zelf aangeschaft, heel fijn.

1 like

Gefeliciteerd! Gave horloges. Veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze twee toppers!!
Stuk voor stuk, sportieve klasse voor om de pols.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekkere aankopen @Lizzard :muscle:t6:. Neem je de GMT mee naar ons afspraakje? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel tof, die Tudor GMT is echt een mooiertje.

Ennuh… RLC, leeft die nog (buiten het forum?) :grinning::+1:t2:

1 like