Dubbele NA's van deze week

Hi!

Bij deze mijn eerste NA
Na een bewogen 2020 letterlijk en figuurlijk… :innocent: zijn er heel wat horloges de revue gepasseerd. Steeds het gevoel gehad van: hmm toch net niet :thinking:

Steeds dat opgejaagd gevoel hebben om te kopen kopen kopen. waardoor ik de controle verloor en horloges aankocht waar ik na een uur weer spijt van had…
Er zat niets anders op dan alles eruit te (gooien :sweat_smile:)

Het enige wat overbleef was deze

Daarna begon ik te zoeken naar wat ik écht wou. Waarbij ik al snel terug kwam bij topics van @Fate_Amenable_To_Change en @Zulu met hun GS SBVG245. Deze was de eerste waar ik direct gek op was. Dus reviews lezen, youtube bekijken en zo gezegd zo gedaan deze besteld. En wat een klepper is dit toch met die wijzerplaat waar je telkens een andere tint in ziet. En de afwerking waar menig merken een puntje kunnen aan zuigen :sunglasses:

De nieuwe Certina DS was al vaker in beeld geweest maar me niet verder over ingelezen. Maaar op de 1 of andere manier begon deze steeds weer op te duiken op mijn facebook feed …:thinking: :joy: Toch maar eens beter beginnen bekijken en me over deze duiker beginnen inlezen. Waaruit ik besloot dat ik deze wou. Tot ik ergens in december deze te koop zag bij @WristCandy . Hele tijd over zitten twijfelen over de maat. Want met mijn 17cm pols is het toch altijd twijfelen :grin:. Het was sterker dan mezelf en toch de gok gemaakt. De auto in en richting NL waar al direct duidelijk was dat het de goede keuze was :sunglasses: bij deze de nieuwe Certina DS


Bedankt voor het lezen en een fijn weekend HF!

62 likes

Heh. Da’s vreemd, ik ken het gevoel, maar toch heb ik er nog een paar. :slight_smile:

Ja, cool he? Echt een tof en dynamisch horloge.

Toch een vn de aardigste versies, maar daarbij: Stoort het je niet dat de kleur van de markeringen op wijzerplaat en bezel afwijken? Verder cool hoor, zo’n BBFF-achtig ontwerp, maar ik vind het gewaagd.

Hoe dan ook gefeliciteerd, je hebt een aardig trio te pakken zo.

1 like

Van harte nog! Prachtige horloges.

Ps, wat is jouw polsomtrek?

1 like

Nee stoort irl niet. Je moet hem in het echt zien dan zie je dat het plaatje gewoon klopt ( mijn mening) :innocent:

2 likes

Danku, ik heb 17cm polsen.

1 like

Thefreedictionary geeft een definitie die m.i. niet in deze context past.
Bbff?

Dat is toch best normaal. Maar vind die seiko en Casio zo groot ogen.

Edit. Grand seiko. :sunglasses:

Wat is de Lug2lug bij die GS?

Denk dat hij zijn camera/telefoon te dicht op zijn horloges plaatst.

@W2them nogmaals gefeliciteerd. Toffe horloges!

2 likes

Zou goed kunnen. Maar deze is 52mm l2l en 16,5-17 cm. In de winter he.

4 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinsten!
Die GS :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Smoesjes :sweat_smile:

image

7 likes

Ben geen topfotograaf dus zoals @Metinsta aangaf kan het inderdaad aan de afstand liggen :sweat_smile:

1 like

Helaas geen antwoord op op dit moment :sweat_smile:

1 like

Had zijn kunstgebit net uitgedaan voor hij begon te typen, waarschijnlijk…

2 likes

46,6 mm lug to lug. Net gegoogled
Scheelt een 0,5 cm met die 43 mm zenith. Poh.

Dan kom ik zeker uit het koude badje :rofl:
Of @W2them:see_no_evil:

1 like

He? :joy: kan ik het helpen dat mijn polsomvang niet in verhouding is met andere delen hahah :sunglasses::joy:

1 like

Harder en meer trainen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie aanwinsten geniet ervan.

1 like

Heel veel plezier ermee. Die grans seiko is echt prachtig. En die certina vind ik verrassend nice.

1 like

Hoef je niet te vertellen :sunglasses: mag altijd eens mee komen trainen :smirk:

1 like