Dubbele verjaardag NA

“It’s complicated” zou je kunnen zeggen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar dat valt eigenlijk best mee hoor.

Opgeleid als bloemist en heb samen met mijn vrouw sinds 1998 een bloemenwinkel.
Daarnaast heb ik nog wel eens de neiging om (te) ver te gaan in een hobby.
Zo is de vape hobby daadwerkelijk uit de hand gelopen, en ben daar samen met mijn broer in 2013 een winkel (initieel bedoeld als webshop) in begonnen. In de niche markt waarin we gesprongen zijn met de exclusievere merken en items als basis hebben we daar een redelijk bekende naam in opgebouwd.

De BBQ boeken (waarvan je slechts een heel klein deel ziet op de foto) is inderdaad ook vanwege de BBQ hobby. Ook hierin “doorgeslagen” en jaren lang 4 tot 6 dagen per week buiten het eten bereid, ook in de winter. Helaas gooide corona roet in het eten, en vanwege de extreme drukte in beide winkels waren we een jaar lang graag geziene klanten bij thuisbezorgd en andere lokale voedselbezorgers.

Maar inmiddels krijgen we weer langzaam aan tijd om zelf weer achter de BBQ te staan.
Het vieren van mijn verjaardag hebben we dan ook met een BBQ maaltijd gevierd,
en hebben we voor 97 man pulled-pork en MOINKballs klaargemaakt.
Maar omdat we het niet bij elkaar konden vieren, hebben we iedereen die ik zou uitnodigen voor het feest een portie toegestuurd, ingevroren en met cool-packs verzonden, voorzien van een handleiding voor de bereiding zodat we het niet bij elkaar, maar wel mét elkaar konden vieren :wink:

10 likes

Dat is inderdaad niet de bedoeling :slight_smile:
Sowieso verkoop ik eigenlijk nooit items uit mijn verzameling,
maar dit soort stukken gaan onder geen beding weg, al moeten we er een week niet voor kunnen eten.

1 like

Van harte gefeliciteerd !

1 like

Mooi verhaal en horloge. Kende deze Meistersinger niet, kleurstelling spreekt me ook aan.
Zwart en oranje vind ik altijd een gave combi.
Veel plezier ermee!

1 like

Drie dubbele felicitaties :partying_face:

1 like

Gaaf hoor. Proficiat. Moeten wel 2 top zaken zijn, gezien je klantenkring dit voor je regelt. Mooi hoor.

2 likes

Ah wat gaaf dat je klanten dit voor je regelde :sunglasses: en beide uiteraard mooie aanwinsten. Geniet er van :ok_hand:

Hahaha schitterende actie :+1:

1 like

Leuk verhaal! Leuke spontane acties, ook met de BBQ! Begrijp jouw klanten wel :wink:

1 like

Proficiat met je verjaardag. :partying_face:
Veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinsten. :+1:

1 like

Proficiat!

1 like

Triple gefeliciteerd! Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en de horloges! :partying_face:

1 like

Van harte gefeliciteerd en veel plezier met de NA’s !

1 like

Gefeliciteerd. Zowel met je 50e als met de 2 prachtige aanwinsten!

1 like

Drie keer van harte!

1 like