Dubbele verjaardag NA

Als eerder geschreven, voor mijn 50e levensjaar lag de Meistersinger Astroscope te wachten, en deze week was het zo ver dat ik hem ook echt kan (mag :wink: ) dragen.

Het is de limited edition waarvan er slechts 100 gemaakt zijn.
Omdat ik het bijbehorende bandje netjes wil houden heb ik voor dagelijks gebruik een bijkleurende Hirsch Performer erbij besteld. Deze sluit in kleur naadloos aan bij de kleurstelling van de wijzerplaat.
Mooiere foto’s volgen nog, maar ook wilde deze NA alvast delen.

Ook had ik mijn oog laten vallen op de Delft Watch Works in de HFLE 2020 versie.
Deze stond van @moonphase in het blauwe deel, het model, de kleurstelling, ik kon hem niet loslaten.

Maar, na 4 horloges in 1 maand (de Meistersinger meegerekend) vond het ministerie van financiën het geen goed idee deze ook nog aan te schaffen. Maar met een grote en waanzinnig lieve klantenkring in mijn winkel heeft een van deze klanten het op zich genomen een inzamelactie te doen onder de vaste kern, en geregeld dat ik deze van hen gekregen heb.

Het verkoop topic bleef open staan, en degene die de aankoop zou regelen gaf aan dat het contact met @moonphase mislukte en de koop niet door leek te gaan. Tot hij vandaag in de shop kwam met een doosje en met een hele grote glimlach vertelde dat het allemaal toneelspel was :smiley:

Kortom, gruwelijk verwend deze week en de keuze welk horloge te dragen is er niet makkelijker op geworden :crazy_face:

80 likes

Haha nice en van harte proficiat!

1 like

Mooie aanwinsten :ok_hand: dubbel gefeliciteerd dan ook natuurlijk .

1 like

Die meistersinger is serieus gaaf!

De HFLE, super mooi horloge.
Heb de mijne vorige week weggegeven , whoops.

Gefeliciteerd kerel

1 like

Gefeliciteerd! Lachen kwam jaren geleden weleens vape spullen halen bij je. Toevallig!

1 like

Gefeliciteerd!

Beide toffe horloges!

Enjoy!

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

2 prachtige aanwinsten :ok_hand:t2: van harte gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooi man, gefeliciteerd!

1 like

Cool man, allebei leuk, tof verhaal. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je mooie horloges!

1 like

Congrats! En geniet van de nieuwe aanwinsten

1 like

Gefeliciteerd, top horloges :blush:

1 like

Gefeliciteerd Abraham :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met verjaardag en de mooie horloges, natuurlijk vooral de MeisterSinger :innocent:

Ook hier, bijna 10 jaar geleden, ook mezelf een MeisterSinger cadeau gedaan voor mijn 50e, in mijn geval de Unomatik.

2 likes

Nog gefeliciteerd! Ik heb normaal niet veel met Meistersinger (vaak iets te klassiek), maar deze is wel erg gaaf!
Tof ook dat de vaste klantenkring je een horloge hebben gegeven! Ik mis al die leuke weekendjes/meetings in je shop wel hoor.

1 like

Mooie horloges! En wat een leuke actie van de vaste clientèle! Ik probeer even achter de winkel te komen maar kan het niet helemaal rijmen… Boeken over bbq, reclame voor vape op de muur en een bloemerij in het profiel… :thinking:

1 like

Mooi verhaal. Dat horloge mag je dus eigenlijk niet meer wegdoen.

1 like

Van harte :+1:

1 like

Gefeliciteerd !

1 like