Allebei gave horloges
! Mooi groen ook zeg die eerste.
Gefeliciteerd met je mooie aanwinsten en veel draagplezier!
Gefeliciteerd, veel draagplezier!
Zit een flink tempo achter de Yema reis.
Gave horloges. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
![]()
Mooie collectie hoor!
Hier ook wat Yema’s verzameld…
Twee heel toffe aanwinsten ![]()
Super mooie aanwinsten! Dat groen is ook wel een bijzondere tint, erg mooi zeg.
Gefeliciteerd!
wat jij hebt met de eska/royce/radiant, hebben wij schijnbaar met Yema
Leuk toch!
We doen een poging je bij te halen ![]()
bij aankoop ging de keuze tussen deze bijzondere tint of een meer klassieke zwarte en toen dacht ik bijzondere tint hoort bij bijzondere mensen dus green it was ![]()
Knaller die chrono ![]()
Oeioei, hoog dan nog
en dat voor een verse Oostblokker! ![]()
Maar het was een spannende unboxing
en ze zien er in het echt nóg cooler uit. Ik weet niet eens welke ik zou kiezen zelf, de rally is super, maar dat groen van die ander is lekkerrrrr. Maar kijk, er moet niet eens gekozen worden ter huize @Vintagewatchstuff, dat is ideaal dan ![]()
ja dat was toch een dingetje. John stond te tegelen in te badkamer en daar sta ik altijd in de weg want ja erg praktisch aangelegd ben ik niet. Ik weet ook als ie bezig is en ik ga wat vragen dan komt er altijd een standaard “ja ja” ongeacht wat ik vraag omdat ie me liever kwijt dan rijk is als ie met iets bezig is.
Dus de chrono was beslist en die groene wel ja allez ik vond die echt mooi en hij stond in de badkamer met zijn tegels. Ik dacht nu is het de moment dus hup in de weg gaan staan in de badkamer en vragen “zeg er kunnen er deze ronde wel 2 ineens?” Antwoord “ja ja” Ik weet dat ie de vraag niet hoorde en dus voor de zekerheid nog maar eens vragen zodat er geen enkele discussie over kan zijn nadien
: “dus 2 stuks”. Weer een “jaja” Hup snel naar die computer en op knopje duwen ![]()
s avonds vraagt ie “zeg die groene in de incoming is dat de volgende?” Antwoord terug: “Euhm nee die komt mee, ik ben het toch komen vragen daarstraks?” Ik zag aan zijn gezicht dat ie zich het badkamer-vraagjes-moment onmiddellijk herinnerde
![]()
Slim toch, al denk ik niet dat ik daar nu nog eens mee weg ga komen in de toekomst ![]()
Gefeliciteerd met die gave dubbele NA!
Ja, dat snap ik wel. Ik heb een Yema gehad, een skindiver, erg leuk merk. En de nieuwe zijn van een hoge prijs-kwaliteit volgens mij.
Dubbel gefeliciteerd!
Coole horloges!
Geniet ervan!
![]()

Maar intussen wel twee Yemas rijker. ![]()
Vraagje is dit de superman 41mm?
Gefeliciteerd! Yema altijd cool. Ik ben zelf ook een groot fan van de Superman, maar ja, daar ben ik bevooroordeeld. Groeten van z’n zwarte broer:
Gefeliciteerd met de dubbele Franse NA
nee het is de 39mm