Dubbele Yema we love Yema NA

Als er hier iets in het hoofdje kruipt dan kruipt het er ook in één keer goed in. Paar dingetjes weg gedaan om dat Yema idee in het hoofd weer wat meer vorm te laten krijgen en zodoende lag dit vrijdagavond om 16:45h - we hadden de hoop al opgegeven en het pas maandag zou worden - op de deurmat. Wederom van dezelfde - in onze ogen - topverkoper carrerabayern - luxusuhren.

20260417_164855

Op de achtergrond hapjes want er was hoog bezoek van @LVA, die heeft de unboxing zodoende in real life meegemaakt :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

Pakje verder open doen

Kei cool een Yema plaquette

yema plaquette

verder uitpakken

een fantastisch mooie Yema superman in groen, echt dat horloge is fantastisch!

Ook rond de pols een ware beauty en de band, hoera ik kan er tegen en die zit echt comfortabel!

Maar er zat nog iets in het pakje, we waren nog niet klaar met uitpakken

alles tesamen op 1 foto

Oeh die turbo rallye chrono is ook echt vet. met een textured dial die van grijs naar zwart verandert naargelang de lichtinval. Dieptewerking in de wijzerplaat. de wijzerplaat is net zoals het stuur van de Renault turbo 5 rallye waar het horloge op gebaseerd is

chrono doet ook netjes wat moet

Dikke dikke blij en het Yema reisje heeft nu met 5 stuks echt wel vorm gekregen :slight_smile:

!Yema we love Yema!

41 likes

Heel erg mooi! Begerenswaardig!

1 like

Heel fraai, vooral die turbo rallye chrono :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Alweer een mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Twee mooie aanwinsten, wat wil iemand nog meer…
Draag ze met plezier en wees er zuinig op.

1 like

Leuk verteld en een zeer fraaie chrono :+1:

1 like

ik kan nog wel wat bedenken hoor :rofl:

Onze yema reis telt 12 stops, dus ik zit nog net niet in de helft.
En de niet Yema reis zal nog 6 stops zijn.

We hadden onszelf 2 mooie horloge dozen gekocht - voor elks eentje en waar per doos 9 horloges in kunnen. Ze moeten dienen voor nieuwe horloges of youngtimers en met 18 blijft het overzichtelijk en is er mogelijkheid tot zo nu en dan een keertje wisselen en iets anders om zwieren. Maar die dozen zijn daadwerkelijk onze laatste horlogereis. de dag dat ze vol zitten is het ook echt gedaan. Nu van de 6 stuks niet zijnde yema zijn t er 3 die nog lang gaan duren, heeel lang, maar dat maakt het net leuk.

En met deze 2 zijn we echt super blij, de yema reis heeft nu echt vorm gekregen en gaat vooruit :slight_smile:

1 like

Met name de Superman vind ik prachtig. Prachtige vormgeving, met name het zijaanzicht van de kast :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Het gaat zo lekker bij jullie :rofl:

1 like

altijd plezierig dat ontvangen en uitpakken :ok_hand:
draag ze met plezier

1 like

Erg mooi hoor, heel veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd !
Jammer zo weinig foto’s Ha ha

1 like

dat was degene waar we ook het meest naar uitkeken, maar toen die superman uit het pakje kwam, ja die raakte echt een snaar en vind ik de mooiste uit de 5 piece collectie, duolid 2 vindt de turbo de mooiste. is prima zo hebben we allebei een favorietje en zal er geen ruzie zijn :rofl:

2 likes

Turbo rallye for the win :sunglasses: Mooie aanwinsten :ok_hand:

1 like

Mooie set gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Veel horlogegenot voor om de pols!!

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Twee maal gefeliciteerd :+1: :+1:

1 like

Hele mooie horloges met vintage vibes en moderne technieken.
Yema maakt veelal charmante modellen met een historische tint,veel draagplezier.

1 like

Toffe aanwinsten, die chrono is geweldig :heart_eyes:
Veel plezier met dit stel :+1:

1 like

1 like