incoming en foto s van verkoper
Yema Rallye turbo met een zalige plaat die naargelang de lichtinval grijs dan wel zwart kleurt en met dieptewerking
groene superman
Kan niet wachten om pakje op de deurmat te vinden en uit te pakken ![]()
incoming en foto s van verkoper
Yema Rallye turbo met een zalige plaat die naargelang de lichtinval grijs dan wel zwart kleurt en met dieptewerking
groene superman
Kan niet wachten om pakje op de deurmat te vinden en uit te pakken ![]()
Erg leuk! Als autoliefhebben heb ik ook ooit getwijfeld deze te kopen.
Inspiratiebron is vrij duidelijk…
Renault 5 Turbo
zo vet content met deze en ook wel crosspost met het NA topic - Dubbele Yema we love Yema NA
Yema rallye turbo
Groene Yema superman
Ik vind hem suuuuuuuuppppppeeeeeerrrrrr maar echt super cool. Wat een leuk horloge zeg, beetje jaloers ![]()
Enjoy!
Is dit nu ne nieuwe of ne vintage? Achtergrond?geschiedenis? Nog nooit gezien eigenlijk deze Yema
Ik ben aan t sparen voor de moontide nu, dat moet hier de volgende worden
Super mooi, gefeliciteerd met deze mooie NA.
Via mijn zoektocht naar Yema,
Kwam ik op een site deze tegen:
Vintage Yema horloge uit 1989, dit is
de eerste GMT Yema horloge wat is uitgebracht.
Dit horloge kwam uit de voorraad van een juwelier en is in Nieuwstaat . Het is een zeldzaam model en voor zover ik heb kunnen achterhalen vrijwel onvindbaar in deze conditie .
Uit het boek: Yema time of heroes:
Heeft te maken met het merk “worldgraf”, dat is gevestigd op 7 juni 1989.
En dat is in de zelfde periode geweest als de “bi-pole”
Maar dit verhaal komt op een later moment….
Het horloge in de afbeelding is een Yema Worldtime GMT (ook bekend onder referentienummer S9 YX9 1), een model dat voor het eerst werd uitgebracht in 1989 . Er is geen specifieke individuele ontwerper gedocumenteerd voor dit exacte model, maar in deze periode was de bekende horlogeontwerper**Richard Mille* werkzaam voor Matra, het moederbedrijf dat destijds eigenaar was van Yema.
*YEMA PARIS, ESA kwarts, chroom, horloge “teruggevonden” door YEMA nadat Autour du monde dit project van Jacques Bec heeft afgewezen, kroon met de zandroos van de wijzerplaat, © particuliere collectie.
• YEMA PARIS, ESA kwarts, verguld, horloge ‘teruggevonden’ door YEMA nadat Autour du monde dit project ontworpen door Jacques Bec heeft afgewezen, kroon met de zandroos van de wijzerplaat.
Al met al een elegant horloge.
Leuke heruitgave van de Yema Yachtingraf. Helaas is de kik er niet
. Geeft toch de voorkeur aan de vintage Yema’s.
oeh dat is ook een hele mooie. En die gekke rode X op 10 maakt het super speciaal.
Een echte leukerd, enjoy!