Yema only topic

Ja die is het, dat zou het hier echt af maken op vlak van Yema.

1 like

Hierbij daglicht foto’s
NA

deze nieuwe band zit als gegoten en comfortabel

6 likes

Momenteel ben ik in bezit van een Yema Superman Heritage 41mm zwart.
Deze tikt alle boxen aan voor mij, knap, draagt lekker, gewoon echt een heerlijk ding.
Toch heb ik veel zwarte wijzerplaten en wil ik deze vervangen voor een witte Superman Heritage 41mm. Heeft iemand deze in bezit en wil deze ruilen? Op de site van Yema is de witte een stuk voordeliger dan de zwarte maar dat is dan mijn verlies. Wie o wie heeft er een ingenieus plan? Wellicht een witte plaat een optie zodat ik deze om kan laten zetten?

4 likes

De heritage is toch 39 mm
En 41 mm volgens website

2 super geweldige Yema’s. heel erg blij mee en dragen heel comfy en aangenaam.

en ondertussen is er nog eentje onderweg, de navygraf NM GMT

5 likes

Mooie horloges hoor :wink:
Vandaag komen er voor mij nog wat binnen :joy::joy:

1 like

Ook yema’s?

Wij zijn er helemaal weg van, onze derde vertrekt aankomende week vanuit Duitsland deze kant op.

Ik heb zo een klein vermoeden dat er hier toch nog een Yema collectie aangelegd gaat worden, wat zijn het geweldige horloges :smiley::sweat_smile:

2 likes

Eerste

1 like

2e

3e

2 likes

5 likes

Prachtig hoor, oei, ik heb nog een lange weg af te leggen.

2 likes

Beide afmetingen zijn mogelijk.

Waar heb je deze gevonden als ik vragen mag?
Wat een mooi model😍

2 likes

het modelnummer is deze: Yema Navigraf GMT Ref. YNAV23MN-AMS

Ik heb geen betere foto’s, dit is nog de foto van de dealer en hij is nog onderweg naar hier.

Ik kan deze dealer warm aanbevelen omdat:

1 de brave man vriendelijk is
2 uitgebreid communiceert
3 meedenkt voor een oplossing: in mijn geval gaat het dan over de bruine yema band die er op staat. Dit model wordt af fabriek geleverd op een stalen band. ik heb bij de yema stalen banden ondervonden dat er behoorlijk wat nikkel in zit en ik kan er niet tegen door de nikkelallergie. De dealer stelde zelf voor om er leer of rubber op te zetten, maakte fotootjes van de mogelijkheden, liet me dan kiezen en trok er uiteraard het nodige bedrag vanaf omdat ik de stalen band niet wilde en die duurder is dan de leren band
Ik had ook een yema buckle tekort voor een andere, hij heeft die netjes besteld en aan topprijs aangeboden en omdat ik dan op 1 week 2 yema s bij hem bestelde kreeg ik niet 1 maar 2 extra yemabuckles er gratis bij, die komen mee af met dit horloge
4 de man zijn prijzen, daar kan op dit moment niemand tegenop en geloof me ik heb verschillende dealers opgezocht en vergeleken.

en die dealer zit in Duitsland: CARRERABAYERN-LUXUSUHREN - CARRERABAYERN-LUXUSUHREN

2 likes

Ik heb inmiddels al 3 yema horloges bij deze handelaar besteld en kan dit alleen maar bevestigen.

ik ben vol lof over deze man!
Echt een topgozer.
Iemand die echt eens de tijd neemt en adviseert en als er iets verkeerd gaat, probleemslos en vakkundig het oplost!

:+1: een aanwinst :+1:

1 like

2 likes