Hallo allemaal,
Ik zag vandaag weer heel wat horloges voorbij komen op onze zondagmarkt en werd weer verliefd op één bepaald horloge. Het heeft op tafel gelegen maar al mijn horlogevrienden duwde het gewoon opzij, “niks voor de handel” was hun uitspraak. Voor mezelf boeit die handel niet, ben geen handelaar en ga dat ook nooit worden. Voor mij is het liefde voor horloges en verkopen doe ik niks, dus in principe maakt het dan ook niet uit of het al dan niet goed zal kunnen verkocht worden. Natuurlijk moet ik er rekening mee houden dat ik het misschien vroeg of laat toch wel eens zou willen inruilen op iets anders en dat ik dan flink zal moeten opleggen, dat is altijd wel het risico. Als ik kijk op chrono24, waar dit horloge ook staat, ook op Ebay dan val ik toch van mijn stoel als ik de prijzen zie. Maar vragen en krijgen is 2 uiteraard. Oh ja, welk horloge bedoel je dan?? Tuurlijk moet ik dit nog vermelden! Het betreft een Dubey & Schaldenbrand wekker GMT. Ik heb er deze ochtend 1 foto van genomen en deze zal ik hier dan ook plaatsen. Dit horloge is full set en is als nieuw! Beoordeeld u zelf maar… Fijne zondag, Bart.
Bijzonder model. Begrijp ik het goed dat je er de eigenaar van bent? Als dat zo is, dan veel draagplezier toegewenst.
Hallo! Dank voor uw reactie! Nee hoor, nog niet maar ben het eigenlijk vandaag wel nog van plan. Ik weet dat dit merk niet echt geliefd is omdat niemand het kent. Het wordt aangedreven door een AS 5900 en dat is door één persoon helemaal bewerkt die intern werkt voor Dubey & Schaldenbrand. Zeer klein bedrijfje met een werknemer of 10 en dat is het…
Ah leuk hoor. En welke zondagsmarkt is dat?
dat gaat wekelijks door in Tongeren. Jammer niet meer wat het geweest is, de gezelligheid is er uit en zeker vandaag met die scherpe wind… Geen lol aan hoor. Maar wij zitten binnen achter de koffie en daar was het best wel uit te houden hoor!
dit is werkelijk zo prachtig… ik word er stil van, zo mooi. Jammer dat bijna niemand hier iets mee heeft…
Ik weet niet helemaal of ik snap waar je naartoe wil met dit topic maar als jij dit horloge wil kopen, doen! Niemand die je (hier) tegen gaat houden denk ik.
Wel een bijzondere verschijning!
Van harte alvast.
als je dat voor ogen houd moet je het niet doen, je ziet het graag of niet echt.
zo heb ik ook een horloge, bijna met soortgelijke afmetingen full set kunnen aankopen goed wetende deze nooit te kunnen verkopen of met groot verlies.
maar dat was niet mijn bedoeling geweest, is en blijft bij mij
Dat is een hele mooie!
Waar wacht je nog op?
Dromen zijn er om waar te maken! Je gaat er vast geen spijt van krijgen gezien je bewondering voor dit horloge.
Bedoeld u nu dat u ze maar niks vind of dat u ze mooi vind? Smaken lopen uiteen en van deze horloges hou je of hou je niet van. Ik dus wel en de prijzen tweedehands zijn ook goed geprijsd. Nu, vragen en krijgen…
Ik bedoel dat je je dromen waar moet maken in horlogeland. Smaken verschillen maar ik vind het qua design mooie horloges die ik nog niet kende. Louter positief derhalve!
De meeste van die collectie is heel mooi. Blijven op verkoopsites ook verschrikkelijk duur maar nogmaals, vragen en krijgen is 2…