Kan iemand mij vertellen wat de waarde is van een Dubois zakhorloge serienummer 89908
Ook goedemiddag
Als je geen foto’s hebt kunnen we in dit geval helemaal niks.
Rechtstreeks je tekstveld inslepen. Je kwam er al uit zie ik.
Graag uurwerk van bovenaf!
Qua waarde - je kunt wegen plaveien met dit soort zakhorloges. Er zijn er veel te veel, vrijwel niemand draagt ze, weinig mensen verzamelen ze. Als-ie nog loopt, enkele tientjes.
Hij loopt, zie ik. Is geen rommel, mooi Zwitsers ankergang werkje van redelijke kwaliteit.
Bedankt, wij hebben ons even rijk gevoeld, maar helaas !
Wel bewaren hoor!
Ja dat doen we. Ik heb nog een wil je even kijken ??
Zet maar neer. Ik ben niet eens de zakhorloge-expert hier, daar hebben we er wel enkele van. Die komen wellicht ook nog wel kijken de komende uren.
Elgin was een behoorlijk serieuze Amerikaanse fabrikant. Hier hebben we het over meer dan een paar tientjes. Uurwerk vaak heel mooi gedecoreerd, klopt dat…?
Nee, binnenin… …uurwerk zelf. Voorzichtig openen!
Dat bedoel ik. Mooi! Is wel vrij klein, dat drukt de waarde enigszins. Ik zou niet meteen hiervan m’n huis aflossen.
Maar heel ruwweg?
Een aantal i.p.v. enkele tientjes… …is echt wat een gek er voor geeft. Wil je er van af en er een redelijke prijs voor hebben, dan zou ik 'm op Catawiki (veilingsite) zetten. Zelf daar iets kopen raad ik dan weer af, juist omdat de prijzen er vrij hoog liggen. En er een hoop rommel aangeboden wordt…
Een paar honderd bedoel je?