DuckDuckGo browser en Horlogeforum

:cold_face:

Apple.

Was dat die laptop van 3.500 ballen?

1 like

:shushing_face:

1 like

Die 2 jaar later nog 500 euro op marktplaats doet. :rofl:

Allemaal rommel. Ik heb het voor mijn werk dus ik weet waar ik het over heb. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat dat betreft kan je beter een grand seiko voor list halen.

1 like

Of een Zenith.

Jullie gaan samen echt de wereld redden, ik zweer het je.

Hebben we al gedaan. Wandel maar eens naar buiten.

1 like

Check!

Nu het browserprobleem nog. Dan kan ik weer rustig gaan slapen.

1 like

Deze ict praat doet mij een beetje denken aan die andere nerds, die met hun high end hifi. En dan maar pochen hoe schitterend mooi de Dire Straits wel niet klinken. :joy:
Geef mij maar the Ex op een mono platenspeler.

1 like

Works for me (v0.114.3 op Windows 24H2 26100.4061). Enige wat ik kan verzinnen is dat er een specifieke instelling is die je hebt gemaakt die een probleem vormt (al kan ik dan weer niet bedenken wat dat dan voor instelling zou zijn). Ik vrees dat je dit met DuckDuckGo moet opnemen.

Topic hijacking?
Goed. Wat gebeurt er wel? Krijg je een foutmelding? Welke?

1 like

Met versie 7.172.0 krijg ik na een minuutje laden enkel maar dit

Dit is op iOS 18.5

(dus rustig maar, fanboys)

In firefox geen problemen met dezelfde configuratie.

1 like

Nee, ik heb hetzelfde probleem met andere browser (maar niet met Chrome), dus het ligt niet aan hun browser. Leek me handig om te melden voor een goede diagnose.

Standaard installatie van DDG op Android werkt evenmin, zonder enige instelling aangepast te hebben. Geeft geen foutmelding buiten een “connection reset”. Heb wat zitten kutten met dingen uitzetten maar zonder succes.

Dat sowieso :smile: lastig debuggen op mobiel ook. Zou op een desktop OS wat makkelijker moeten zijn. Maar ik gebruik geen DDG zelf, dus…

Zelfde met nieuwe installatie op IOS.

Ik heb o.a. een vrij recent Lenovo P12 tablet op Android, en via DuckDuck geen enkel probleem met het forum.

Ik draai HF al heel lang op DDG op mijn android telefoon. Nooit problemen gehad (met deze instellingen:)

Ik zit nog op Windows 10 op mijn 11 jaar oude laptop :melting_face::ok_hand:

Windows11 in Edge up2date incognito. Als ik de site in type als horlogeforum.nl in de zoekbalk (zie onderstaand) na de klik gaat de site open met HTTPS:

Ik dacht ook even dat HF er uitlag. Ik kan niet direct naar de hoofdpagina via Firefox, Brave of Chrome. DuckDuckGo Browser brengt me wel thuis.

Met de drie andere browsers moet ik inderdaad via de oude link in de cache workaround binnenkomen.

(Android)