Voor zover ik weet is DuckDuckGo geen browser maar een zoekmachine, net als google. Die gebruik je (als een extensie) IN een (willekeurige) browser om zoekacties te doen.
Uit nieuwsgierigheid, op welk platform draai jij die browser?
Ik ben op Firefox overgestapt met Ublock Origin, DeArrow en TWP als extensies, en ik merk dat dat met horlogeforum op m’n oude Android Tablet niet lekker gaat (daar moet ik vaak naar Chrome grijpen), op m’n nieuwe Android telefoon wel fijn werkt, en op m’n iMac M2 ook geen problemen geeft.
Je bent de eerste dus niet, overigens. Er is één Reddit gebruiker die verschil ziet met dezelfde browser tussen verschillende platforms, er is een andere gebruiker die de privacy bescherming in de settings van de DuckDuckGo browser naar beneden heeft getrokken om te kunnen browsen.
Even een link naar de documentatie zodat je kunt zien wat DDG browser doet, en hoe je het uit zou kunnen zetten:
Sinds een paar dagen kom ik er via horlogeforum.nl niet op met willekeurige browsers, maar steeds via een draadje dat nog ergens in mijn geschiedenis staat. Vanaf daar kom ik wel op de homepage. Het zal niet sec aan je browser liggen, zegt mijn simpele geest dan.