Duckie stelt zich voor

Welkom op het forum!

Misschien vanwege je nickname nog een missende duckwatch aanschaffen?

1 like

Hahaha nice! Ook automaat?

welkom!

1 like

Welkom en vooral veel plezier nog hier!

1 like

Bij “Duckie” stel ik mij altijd de patholoog/anatoom voor, welke rol David McCallum voor zijn rekening neemt in de Amerikaanse TV serie NCIS.

Ik vermoed dat door hier veel rond te hangen, jouw smaak in horloges nog wel erg gaat veranderen, want de leden hier dragen i.t.t. jouw Daniel Wellington (ik ken dat merk niet eens, is dat niet een modemerk van kleding?) vrienden, heel andere merken. Hoogstwaarschijnlijk ook in heel andere prijsklassen, hoewel je bij de Japanners en Russen en af en toe Amerikanen héél betaalbaar terecht kunt, als je, zoals ik, niet echt substantieel wat te besteden hebt.

Met andere woorden, WELKOM en heel VEEL PLEZIER hier!

4 likes

Welkom hier!

1 like

Welkom, en idd wees er van doordrongen, wat je nu mooi vind is volgende week weer anders.

Buurmans gras zeg maar :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Veel inspiratie gewenst👍

1 like

Dank voor het meedenken! De Oris Aquis is inderdaad een mooi horloge! Zal het in gedachten houden :slight_smile:

Van die twee kan Hamilton mij het meeste bekoren. Mijn voorkeur gaat uit naar tweedehands horloges omdat ik 1. deze tóch ga dragen en gebruikerssporen onvermijdelijk zijn 2. afschrijving tot een minimum wil beperken (mits ik het ooit moet verkopen)

Budget is < 2.000 euro. Bij een hele goede deal ben ik bereid dit nog iets op te rekken.

1 like

Welkom hier!

1 like

Leuke suggestie!!! Thanks!

1 like

Die Duckie is totaal onbekend voor mij! En vwb veranderende smaak merk ik de laatste paar jaar alleen dat ik méér dingen mooi ga vinden. Ik hoop inderdaad veel te leren en mijn collectie mondjesmaat uit te breiden. Keep you posted! :slight_smile:

1 like