ducracer

Vorige week een NATO band verkocht aan @ducracer. Snelle, soepele communicatie en betaling. Prima zakendoen!

1 like

Horloge verkocht aan @ducracer. Alles verliep zonder problemen en het geld stond snel op de rekening. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Net m’n Eagle 7 verkocht aan Martijn aka @ducracer. Super vlotte communicatie, snelle betaling ( dagje of 2 vertraging door de Kerst, maar daar kunnen koper en verkoper natuurlijk niets aan doen ).

Veel plezier met de klok, Martijn! Kga ze missen

1 like

Een Meistersinger Neo q van @ducracer overgenomen. Het horloge was snel en goed verzonden. De communicatie was verder uiterst prettig, kortom een aanrader om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Een Super Seville gekocht bij Martijn @ducracer . Fijne snelle overdracht via de post en erg goed ingepakt. Snelle en vriendelijke communicatie. Ik zou zo weer zaken met je doen :ok_hand:t2:. Enne… dat doosje van Carclean kwam me erg bekend voor :sweat_smile:

1 like

Fijne deal kunnen maken met @ducracer. Tot de volgende keer :raised_hand_with_fingers_splayed:

1 like

Horlogedoos verkocht aan @ducracer. Goede ervaring! We hebben nu dezelfde, al is mijne ietsje kleiner :+1:t2:. Veel plezier ermee

1 like

Horloge verkocht aan Martijn. Vlot en duidelijk contact per pb en bij hebt afhalen een leuk horlogepraatje.

Kortom; @ducracer is een aanrader, graag tot een volgende keer!

1 like

Leuke deal met Martijn kunnen maken! Kwam het horloge zelfs bij mij thuis bezorgen :ok_hand::ok_hand:. Echte liefhebber met veel verstand van zaken. Aanrader !

1 like

Horloge verkocht aan @Ducracer , echt een aanrader! Stipt op tijd, leuk gesprek en netjes betaald. Prettige ervaring, bedankt!

1 like