Dugena; Binnen en weer kwijt

Vorige week meldde ik het al: ik heb op MP voor niet te veel geld een Dugena duiker weten te scoren. De Belgische verkoper heeft het horloge op de bus gedaan en vandaag was 'ie binnen.

De staat van het horloge is precies zoals beschreven: loopt prima op tijd, alleen de chrono heeft kuren: die stopt na 57 sec. Dat lijkt me een prima klus voor Richard.

Ik ben het horloge al weer kwijt… aan mijn vrouw… ze zag me het pakketje uitpakken (dom, dom, dom) en was meteen verrukt van het horloge! Kwijt dus… Misschien moet ik haar de opknapkosten maar laten betalen.

Menno

Hier een q&d. foto met een bandje van ATG.

De Dugena komt in ieder geval in goede handen. Ontzettend leuk dat je je passie met je vrouw kunt delen:~

Inderdaad leuk dat je dit met je vrouw kunt delen. Maar ja, zoals je hebt gemerkt, zitten daar dus ook risico’s aan vast! :+ En doe jezelf een lol en pak nooit meer een horloge uit waar je vrouw bij is. :wink:

thieuster Schreef:

Ik ben het horloge al weer kwijt… aan mijn
vrouw… ze zag me het pakketje uitpakken (dom,
dom, dom) en was meteen verrukt van het horloge!
Kwijt dus… Misschien moet ik haar de
opknapkosten maar laten betalen.

Het blijft iig in de familie:D:D

Mooi horloge trouwens(tu)

ah, dan is het zo te lezen gelukkig erg goed terecht gekomen (tu)
wens je vrouw er maar veel plezier mee :slight_smile:

Menno,
weer een mooie aanwinst, bestaat er ergens een groepsfoto van de horloge-familie, ben wel een beetje benieuwd… (heb de zoekfunctie van het forum zelfs niet geprobeerd, met jouw postcount…)

Groeten
Broes