Duiken met je (duik)horloge 🤿

Graag gedaan, al was het volgens mij @ScubaPeerke die hem het eerste zag glimmen op de bodem.

1 like

Hoppa!! Duiken met die hap… naja snorkelen dan😅

2 likes

Ik vind dat het geen zin heeft om met een duur stalen horloge te duiken…

Beter gewoon een Suunto aan de pols voor de veiligheid. Al zou links een Suunto rechts een Sub wel heel gaaf zijn :grin:

Daarom de NatoStrap. :+1:

1 like

Ow, het verhaal waar ik aan refereer betrof een NATO bandje. Hoe dan? Nou simpel: Het bandje beweegt aan de pols, ‘neemt de kraag van de pin mee’ en hoppa: Los! Ja, aan één kant. Gelukkig maar anders had je gelijk helemaal de diepte in gekund om je suppie te redden. Ik zou zelf te allen tijde de originele stalen of rubberen band met de bijgeleverde pins gebruiken, die zijn er voor gemaakt om vast te blijven zitten. Of pins zonder kraag, maar dat is alleen grappig als je doorgeboorde lugholes hebt. Anders heb je een kniptang nodig om je bandje te swappen … :wink:

PS Dat losschieten heb ik zelf ook een keer met een (echte) ISOFrane gehad. Ook geen lullig bandje. Maar ja, beweging zorgde ervoor dat de pin los ging. Horloge bleef gelukkig in de mouw hangen. Betrof een Tudor Pelagos. De ‘eigen’ rubberen band zat als een huis, doordat de endlinks daarbij ook gebruikt werden. Geen beweging in te krijgen.

2 likes

Tja echt duiken doe ik niet maar snorkelen in de zee is ook heerlijk. En dan blijft deze jongen gewoon om de pols :hugs:

4 likes

Wat mij dan weer verbaasd is hoe/dat jullie foto`s maken van je horloge onder water. Lekker zwemmen op vakantie :slightly_smiling_face:, ik prop even mijn mobiel in mijn zwembroek :thinking:

Als ik alleen al ga pootje baden laat ik mijn mobiel achter in de auto/huis/hotel/caravan/tas/gat-in-grond.

2 likes

Er bestaan sinds kort ook onderwater camera’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

ja, die hadden we vroegah ook :joy:

Als ik op een strand lig, gaat de mobiel uit of weg.

2 likes

zowel snorkelen als duiken maar bij duiken is het wel wat lastiger. De deep sea heeft daarvoor een hele makkelijke band.

1 like

Haha! Ja dat is een goede regel, zonder telefoon is extra genieten van de rust!

2 likes

Onderwaterhuis met camera ( wel ouderwets )

1 like

Daar zijn ze voor gemaakt dus waarom niet.
Hier de sub op Bonaire in 2019.

3 likes

Lekker al deze foto’s. Als ik dit zo zie ben ik toch van plan mijn SMP GMT mee op reis te nemen. Daar is ie tenslotte uitermate geschikt voor.

Waterdicht :white_check_mark:
Toolwatch :white_check_mark:
Tweede tijdzone :white_check_mark:
Sexy :white_check_mark::heart:
Bond vibe :white_check_mark:

3 likes

Hopelijk komt Halle Berry me dan tegemoet lopen…

4 likes

Ik zou vragen of ze wil rennen :muscle:t2::joy:

2 likes

Kan ook zo :joy::+1:

10 likes

Jessica doet het zonder. :sunglasses: :muscle:
afbeelding

Duiken met een duikhorloge? Zijn er hier mensen die dat doen dan :wink:

Ze heeft gewoon een bikini aan. Heel flauw!

1 like