Duiken met je duiker

Dude, je sluiting!

2 likes

Yep, maar nooit echt los gekomen ondanks heel veel duiken, les geven, tanks zeulen etc.

Duiken niet… snorkelen wel :smiley:

Natuurlijk; daar zijn duikers toch voor?

2 likes

Misschien schreef hij daarom wel boven de foto:

:wink:

3 likes

Geinig enzo, maar welk(e) horloge(s) had je om?

Haha

1 like

Ik hou echt van duikers, maar een duikcomputer is toch echt veul handiger!

Gek op duikhorloges maar …

… natter dan dit, gaat het niet worden! :sunglasses:

4 likes

Wel een par keer gezwommen met m’n SKX afgelopen vakantie, maar geen foto gemaakt want mijn mobiel is niet zo waterdicht :smiley:

1 like

Ha, ik zou het bijna vergeten :-). De laatste 1000 of zo altijd mijn trouwe Citizen… (en een Uwatec Galileo)

2 likes

37% van 130 is toch meer dan ik had verwacht, cool!

Maar of dat ook écht duiken is, of alleen zwemmen betwijfel ik :thinking: Ik zwem ermee, en in de zomer veel ook, maar toch klik ik op NEE. Duiken is voor mij niet die suffe sprong van de 5 meter plank in het allyoucanvreet-resort in Antalya.
Waarom dus die twijfel? Omdat niet 1 op de 3 mensen echt duikt :nerd_face: . Echt echt echt niet. Kijk maar om je heen.

Zullen natuurlijk ook gasten tussen zitten die 23 jaar geleden hun brevet op Aruba hebben gehaald, en daar nog steeds op elke verjaardag over pochen :lying_face: terwijl ze nooit meer een fles hebben aangeraakt. Ja, een fles bier.

2 likes

Sudan, Red Sea Diving Resort?

Dit was met een live aboard vanuit Berenice. Red Sea Diving meermalen gedaan, was geweldig toen het nog primitief was (15 jaar geleden), met Ross’ in Wadi Lahami. Nu allemaal wat gepolijster… Nog ff en er staat een McDonalds :slight_smile:

1 like

Toevallig in de herfstvakantie een PADI refresh gedaan. Mijn Zeno PRS-3 heeft zich uitstekend gehouden. Mijn wederhelft had een merkloze SKX-kloon om, ook probleemloos.
Helaas geen onderwater-foto’s.

2 likes

Ik ga er alleen mee struuke duuk’n

1 like

Ik heb zelf ook geen één foto in of onder water. Zou ook niet weten hoe, want ik neem nooit een mobiel mee als ik ga zwemmen en/of op het strand loop. Onhandige dingen :persevere: en ik mis niks.

1 like

U riep?

:wink:

Een duiker, maar ikke niet. Zou het trouwens best wel eens willen doen. Dan wel in open water, niet in een zwembad.

1 like

Vandaag gezwommen en gedoken, 3 m. :swimming_man::stuck_out_tongue_winking_eye:.


Mes heb ik thuisgelaten, :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like