Duiken met je duiker

Ik hou van allerlei horloges, maar onder liefhebbers lukt toch meestal de voorkeur naar ‘duikers’ uit te gaan. Met zoveel duiker-eigenaars vroeg ik me af hoeveel mensen hebben ooit daadwerkelijk gedoken met hun duiker? Foto’s als bewijs? :stuck_out_tongue_winking_eye:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

:swimming_man:

1 like

Ik heb er geen foto’s van, maar 1999 tot ca. 2010 dook ik met mijn SMP, 2010-2018 met een TAG Heuer S/EL, sinds 2018 met een Halios.

1 like
1 like

Altijd met deze gedoken. Laatste duik is lang geleden trouwens. Jaar of vijftien minstens. Geen onderwaterfoto’s helaas…

3 likes

Ah, stom dat ik dat topic niet heb gezien. Denk wel dat de poll leuk is!

1 like

Helaas, toen waren horloges nog geen hobby.

Duikhorloge was een Citizen Promaster.

Ik ben een keer met een g shock in een bubbelbad geweest dat was het wel.

3 likes

Duikers zijn toch om mee te duiken? :slight_smile: Mijn avatar is een ontmoeting met een Longimanus in Sudan, de nieuwsgierige blue shark kwam ik tegen bij Pico (Azoren), de manta in Mozambique, en de meer dan 20 whalesharks een paar weken geleden voor de kust van Yucatan…

35 likes

Telt snorkelen met je Gshock ook?

4 likes

Vond je hem niet ‘iets’ tè nieuwsgierig? :open_mouth:

5 likes

24 likes

Ook jaren gedoken. Vooral in de wateren rond Dom.Republiek en Florida.

Jaren geleden veel gedoken, moet de foto’s ff opzoeken, is nog analoog. Vooral in Nederland, ook naar Hemmoor geweest en daar de 60m diepte gehaald. (Heel kort)

2 likes

Nee hoor, dit was een van de guides… smelled fishy, was onze conclusie toen :slight_smile:

1 like

Whaaah, die haai. Respect dat ik geen bruine wolkjes kan ontdekken :ok_hand:

Edit: ok, het was de guide. Toch knap dat de foto zo scherp is genomen dan :grin:.
Mooie avatar, wat zijn het toch prachtige dieren!

1 like

Lld8TRu

3 likes

Helaas niet meer in mijn bezit maar was een jarenlange trouwe metgezel tijdens buitenlands duikavontuur

3 likes

Supergaaf, Mozambique en Zuid-Arika hebben op mij nog steeds de meeste indruk gemaakt wat betreft duik ervaring.

1 like

De tussenstand!

wauw, respect! Kan me nog als de dag van gisteren de duik op Koh Tao in 2002 herinneren, waarbij we in 2 groepen van een grote boot doken (een groep dook voor de boot, de andere achter). Onze groep kwam juichend boven omdat we 2 keer een whaleshark (Wat zijn die GROOOOOT) tegenkwamen op onze duik. De andere groep begreep niks van onze euforische stemming, hadden het beest niet gezien.

Maar 20! wat een ervaring zal dat zijn geweest.

2 likes