Een jenny of een Haste oid tripple-safe is wat je zoekt
Ik denk dat TS ook niet veel verder dan spatwaterdiep het water in gaat
Precies! Beetje zwemmen aan de oppervlakte veel dieper hoeft ie niet te gaan. Maar alleen spatwaterdicht is vragen om ellende, dus het moet wel iets meer aankunnen
Ik denk dat 70% van de hf’ers je niet heeft begrepen want ik zie een hoop duikers voorbij komen die vooral op duikers lijken
Omdat je dan niet met een slap aftreksel van het origineel hoeft te lopen.
Die blauwe is wel mooi man😎 kan je hiermee echt het zwembad in? Heeft deze een schroefkroon?
Geeft niet de bedoeling is goed en er is voldoende suggestie
Ze verwachten zelfs dat je er mee snorkelt!
Grimmig. Iedereen bepaalt voor zichzelf welke waarde ze aan een horloge hechten. Dat hoeft niet alleen A merk te zijn. En zoals gezegd is de uitvoering van dit 39mm model mooier dan wat Tudor zelf heeft gedaan toen ze de 41 mm gingen downsizen. Ze hebben toen een platte dial gekozen, eeuwig zonde
Tja, voor 250 euro koop ik liever een Orient Kamasu die wel gewoon een eigen smoel heeft… Ook ik ben absoluut een hommage hater, en hat0rs gonna hate, zo is het nu eenmaal.
TS kennende komt er geen hommage in, denk ik, maar een mens kan altijd suggesties doen.
Het moet er juist niet uitzien als een klassieke duiker.
Ik vind dit er ook niet uitzien als een functionele klassieke duiker mede door de band, mop wijzerplaat en wolfraam bezel
Maar TS zoekt dus eigenlijk gewoon helemaal geen duiker maar een niet-toolwatch horloge met een degelijke waterdichtheid
Duiker was misschien niet helemaal de juiste benaming voor wat ik zoek. Ik zoek inderdaad zoals je dat zo mooi omschrijft een niet toolwatch met een degelijke waterdichtheid:+1:
Is een G-shock al genoemd??
Warning: g-shocks zijn verslavend, heb je er eenmaal één, wil je er geheid meer! Gelukkig zijn de meesten niet duur, maar als je wilt kun je er ook €4k(!) op stukslaan!
Zo omschreven kan je natuurlijk nog beter voor de Serica Parade gaan. Geen twijfel over mogelijk, totaal en compleet geen tool watch, maar wel 10atm:
Nee nog niet
Titanium kast, 200 meter wr en draagt zeer comfortabel