Duiker dinsdag 30/6/15

Normaal doe ik geen klokje om tijdens het duiken, maar met natpak en vooral oppervlakte oefeningen te doen (zonder kompas, computer, etc) was het wel leuk om deze even om te doen.

Nog mensen die met dit hete weer het water in duiken (met of zonder fles) met hun duiker??

Helaas noodgedwongen aan het desk-diven… Eeuwig zonde met dit mooie weer maar helaas.

1 like

1 like

ik duik zo met deze klok mijn auto in, en dan lekker de airco aan.

2 likes

Ik duik met de kleine zo dadelijk nog ff mijn olympisch zwembad in

Mijn vriend houd de Hydro in de gaten

6 likes

We wagen een duikje wachtend op de koffie :stuck_out_tongue:
Voor we straks de airco-loze hete auto in duiken…

Voor

1 like

Binnenkort lekker rondje zwemmen met een bronzen schildpad…

2 likes

Terwijl dochterlief in het zwembadje ligt te spartelen, zelf met een duiker om de pols (nog) achter de pc…

1 like

Niet duiken, maar surfen. Nu even opdrogen.

6 likes

Vraag even aan die man met die mand nep Rollies of hij je rug even goed insmeert… :slight_smile:

2 likes

Het zeer gewaardeerde forumlid waarvan ik deze heb mogen overnemen had dit horloge mogelijk voornamelijk om te fotograferen.

Er was namelijk geen vermelding van de gangwaarden. Die zijn heerlijk. Elke dag gedurende een week +2 seconden. Just the way I like it.

1 like

khep ginne duikert … :slight_smile:

Met de tudor op de plank??
Is gewaagd, maar ubercool :slight_smile:

Wauw. Je bent niet te stoppen blijkbaar :slight_smile:

De Rus om de pols, lag al een tijdje stof te happen.

3 likes

Er gaat ook weer een hoop uit hoor. De bronzen schildpad is een beetje om uit te proberen en omdat ik een keer een bronzen klok in het echt wil ervaren. Kans dat die blijft is gezien het formaat en de overvolle kist niet zo groot :wink:

Prometheus vandaag, al 4 dagen achter elkaar trouwens :grimacing:

1 like

jeemig, :grin: chic &sjiek, voor communiefeesten en bruiloftspartijen!!!

Beetje een zachte zomergloed over de foto helaas :sunglasses:

1 like

Met dit weer haal ik flink wat monsters uit de kas! De gele is op rubber, dus die ga ik gebruiken :wink:

8 likes