Duiker gezocht! (€1000)

On topic dan maar weer?

Deze recent aangeschaft hier op het forum en ik moet zeggen, een kanon van een toolwatch/diver :yum:
Draagt comfortabel en kan tegen een stootje, loopt ruim binnen COSC norm en is super afleesbaar.
Ook leuk dat je ze niet zoveel tegen komt.

Wat ook lekker is, is de dalende koers van BPD. Hierdoor wordt het weer interessant om in Engeland te shoppen.
Dreadnought GMT

2 likes

(Toch) vintage-super lume-bomb proof-Heuer (pre Tag) design:

Je verwart me, wat bedoel je met “pre TAG”?
Er staat toch TAG op de wijzerplaat :hushed:

Ik vind sinn wel een mooi merk! Hebben ook mooie chronografen… Nu ga ik twijfelen :confused:

Pre Tag design.
Deze klassieker is ontworpen voordat Tag in beeld kwam. Er zijn ook exemplaren met een Heuer wijzerplaat en die zijn zeer gewild, maar een “gewone” kun je zonder die premie kopen; precies hetzelfde, zeer hoogwaardige" horloge voor een (nog) redelijk betaalbare prijs.

Was voor mij als tiener onbetaalbaar, terwijl ik hem prachtig vond/vind. Nu een “preloved” exemplaar gevonden, die ik nergens voor af hoef te doen; superklok! (Staat er ook op hè! :smile:)

Thanx, weer wat geleerd vandaag.
Ziet er inderdaad wel bombproof uit :bomb:

1 like

2 likes

En een geweldige presentatie voor zo’n toolwatch.
Bedankt voor de foto :clap:

1 like

En ook nog 11 clicks op je link :joy:

1 like

Mooie suggestie, de Longines Hydroconquest! Prachthorloges! Staat zeker op mijn wensenlijstje :wink:

1 like

Ja nice die Multifort. Had er laatst eentje om en het leek alsof ze het glas vergeten waren.

1 like

Seiko shogun bij monsterwatches voor 850.

Jongens jongens de meeste horloges die ik hier zie zijn niet eens geschrikt om goed mee te kunnen duiken! Als iemand zegt ik zoek een duikhorloge zou ik hem citizen aan raden en die heb ik maar 1x gezien hier :joy: goed horloge met alles erop en eraan 🖒 zeer geschrikt om mee te duiken.

Je laat mij schrikken. :joy:

1 like

Ik heb de Shogun en inderdaad, een geweldige klok voor onder de 1000,00

1 like

Haha want :joy: