Nu ik weer bijna wat cash heb liggen, wordt meneertje ongeduld in me wakker. Ik moet dus wat nieuws. Maar wat?
Heb besloten dat het een duiker moet worden. Maar welke? Hieronder wat eisen…
automaat, liefst eta
42 tot max 44mm
stalen band, maar er moet een Nato op kunnen die het horloge een zomerse/sportieve blik geeft
zwarte danwel (donkerblauwe) wijzerplaat
5)eurootje of vierhonderd, tweedehands in goede staat mag.
geen datum/dag aanduiding!
Vooral met die laatste eis, wordt de spoeling al wat dunner. Ben zelf best gecharmeerd van bijvoorbeeld de Pacific Ocean van Steinhart/Aramar , maar dan absoluut zonder datum!
De Crepas Cayman 3000 vind ik prachtig, maar valt bijvoorbeeld weer buiten het budget.
Zijn er nog leuke, originele en goed suggesties? Ben benieuwd, verras me eens!
Ben zelf momenteel helemaal weg van de Raven Deep, maar die heeft wel een datum. Deze niet, maar die is dan weer 40mm. Echter, als ik de foto’s zo bekijk, lijkt hij groter te dragen.
De Steinhart vind ik mooi, al had ik liever andere
wijzers gehad (zoals de Raven, weet niet hoe die
wijzers heten)
Je kan ook eens naar OWC kijken: http://owcwatches.com/
Maar verder kom ik ook niet echt met de sub no date stijl, als de milsub sword wijzers afvallen.
Ik heb van horen zeggen dat Kemner de laatste tijd wat steekjes heeft laten vallen op kwaliteitsgebied. Drukte enzo.
OWC is al jaren bezig om het hoofd water te houden.
Zou gaan voor een Precista of een gemodificeerde Seiko. Rob van Monsterwatches kan ook Snowflakes of wat je ook wilt leveren.
Ik ken de site niet, ik ken het merk niet zag het voorbij komen en dacht wat een leuke klok. Safier, automaat, 300m waterdicht. Net een andere kastvorm en lekker rustige plaat.