Duiker gezocht

Mooie foto inderdaad… :+1: deze heb je ook zeker?
Gezien het budget kan die band ook wel vervangen worden.
Voor mij heeft het origineel teveel datum aanduiding, heb mijn klokjes graag zonder.

Gehad :wink:

Datum ben ik met je eens, ik heb op mijn Skindiver en Huldra geen dag/datum en op de Tropik alleen de datum op de mooiste denkbare plaats in de goede kleur en het goede lettertype.

De stalen band kan er af maar als je een duiker koopt wil je -zeker als het je enige klokje/duiker is- hem natuurlijk ook op staal kunnen dragen. De band van de Mako XL is wat beter, hoewel geen kaliber Seiko Monster.

Dan moet je eentje kopen die wordt aangeboden met een 2de stalen band, zoals ik pas het geluk had :smile:

1 like

Helemaal mee eens. Heb de SNZH (of zoals Rob ze noemt: ‘glossy’)-serie altijd beauties gevonden. Je ziet best veel mods, waarbij hij dan op een Fifty Fathoms of Black Bay moet lijken. Maar eigenlijk vind ik 'm in z’n originele vorm veel mooer. En het kenmerkende Seiko day-/dateraam heb ik ook nooit moeite mee gehad. Soms ook nog wel handig. Standaard op staal. Ook mooi op nato of leer, idd. Maar geen ‘echte’ duiker, natuurlijk. 100m WR en geen schroefkroon. Ach, maakt 't uit, als het er zo uitziet en zo weinig kost…

Ik heb de glossy afgelopen week pas voor het eerst in het echt gezien, de witte, nu wil ik er ook een :cry:

Een occasion Magrette?

Wat dacht je van de Borealis scout sniper.
Hier een hele goede review,

groetjes Lenno

Hmmmm, dan zou ik een tweedehands TSAR proberen te bemachtigen.

Ook onder de 300 euro en dan heb je de ‘originele’.

Sumo onder 300 wordt m niet meer helaas.

Nope, 475 zonder saffier… (bij Rob)

Bij SoloJapan 435 overigens maar dan toch echt liever bij Rob

Even snel een fotootje van de nieuwe aanwinst, dank je wel Candide voor het noemen van het merk. Doorslaggevend was dat het Nederlandse roots heeft…

5 likes

Klasse gefeliciteerd!

En graag gedaan

Gefeliciteerd! Leuke klok! Geniet ervan!

Ok, Rob voor de gunfactor - daar sta ik helemaal achter - maar Solojapan is ook een uiterst betrouwbare partner om zaken mee te doen.
Is mijn ervaring. :sunglasses:

Agreed :thumbsup:

1 like

Mocht je hem met dit warme weer op rubber willen gooien, overweeg dan eens de Hirsch Pure.

@Candide Haha heel toevallig, die band heb ik er gisteren als eerste bij besteld!

Goed bezig! Leren zulu van miros er bij en klaar ben je!

Het merk Mark & Sons heeft een paar leuke modellen.

Een paar jaar geleden uitgerust met een ETA uurwerk, tegenwoordig een Miyota 8215.
Deze gaat tot 1000 meter en kost €249 op ebay D

Topkok! Ik zou heel graag de blauwe hebben (maar die is geloof ik uitverkocht). Niet dat deze niet óók prachtig is hoor! :thumbsup: