duiker ideeën

Zelf zeer tevreden over deze Serica COSC

4 likes

Gaaf kwartet duikers! :ok_hand:

1 like

Citizen Promaster Eco-Drive Diver “Orca” (dit model: BN0230-04E )

BN0235-01E

3 likes

Tja, in dat geval zou ik misschien niet afwijken van de koers en strikt bij Japans blijven. Veel advies heb ik zo 123 niet.

7 likes

héél mooi! :drooling_face:

1 like

Dussss,

Ik naar de juwelier zonet, wat dingen passen je kent het wel… Uiteindelijk bleef ik terugkomen op 2 modellen: De Marinemaster en de Samurai. En dan vond ik de Samurai qua design en pasvorm de betere keuze, hoewel de Marinemaster een blijvende indruk heeft nagelaten dus misschien komt die er ooit ook nog wel.
Voorlopig hou ik het bij deze:

Leuke plaatjes van divers blijven uiteraard welkom :grin::grin:

10 likes

Ook zo’n misvatting die door @Fate_Amenable_To_Change is weerlegd.

2 likes

Citizen barnacle zou ik naast de genoemde Seiko’s ook in overweging nemen

3 likes

Ik heb zelf de groene, maar tophorloge met heel krasvaste band!

5 likes

De marinemaster versie met lichtblauwe wijzerplaat van Seiko is erug mooi. Kost ook wel wat. Zou ik zeker een exemplaar van willen hebben.
Zelf heb ik als duiker de Seamaster 300M van Omega. Nog ietsje duurder…

1 like

Schroefkroon gasket, mooie lumen, 200 meter waterdicht, keuze uit RVS-band of rubberen, batterijduur: drie jaar, zelf vervangbaar Roterende bezel, onder de €80 RVS, onder de €70 rubberen band, verschillende uitvoeringen, coke, groen, blauw, zwart, zilver.

2 likes

Dat lijkt wel een Oris Aquis date

1 like

De citizen is een absolute topper! Design technisch klopt alles niet zo opzichtig en ook nog eens titanium. Prijstechnisch ook prima

De Edox is ook een topper met het mooie bolle glaasje, iets meer gekleed dan de citizen

Van de Longines

Lijkt er zeker op. Vind zelf dat bij de Tissot de bezel rustiger oogt in het grijs ipv bijna altijd zwart…

CWC diver

3 likes

De draaibare ring is gewoon 1 op 1 dezelfde, hoe weten jullie dat allemaal vraag ik mij af.

Gefeliciteerd met je Samurai :+1: echt een heel tof horloge.

1 like

Klopt. Zwart springt er meer uit