Duiker tot €250

De Phoibos Wavemaster vind ik persoonlijk ook nog steeds gaaf. Goeie specs ook en een sympathiek merk. Tenminste, dat vind ik. Heb zelf een Eagle Ray GMT van ze en ben er erg tevreden over.

1 like

Maar wat voor horloge heeft 'ie? Ik vond dit filmpje waarin zijn horloge een paar keer te zien is tijdens een interview. Kan iemand zit wat dit is?

1 like

mijn[quote=“sky, post:20, topic:309173, full:true”]
Moet het een echte duiker zijn? Of mag het er ook uitzien als een duiker?

Er zijn ook verschillende leuke Seiko 5kx modellen voor dat budget.
[/quote]

ik heb een haat liefde met mijn 5kx, zwart, licht gemod.
kan de jouwe zijn voor een pak minder !
is inderdaad geen echte duiker (vanwege de 100m waterdichtheid)
gisteren op een crafter blue, vandaag op leder.

2 likes
1 like

@sky Seiko 5 heb ik al, ik wil voor de afwisseling waarschijnlijk voor iets anders gaan.

Ik kan er niks aan doen, maar enige waar ik altijd aan moet denken bij die naam.

5 likes

ik heb verder een Helm Khuraburi en een Seiko Samurai… dat zijn blijvertjes. die zijn wel net iets duurder

Ik kan het zo ook niet zien, volgens mij draagt ie hier wel een Victorinox als ik mij niet vergis.

Hey TS, is dit wellicht wat?

Ongelooflijk dat je dit weer on topic hebt gekregen! Dat horloge, met die polished center links zou ook een TAG Heuer Aquaracer of 2000 kunnen zijn.

2 likes

Is in zekere zin een duikert en onder de 250 :upside_down_face:

1 like

Zoals Richard al opperde, Kamasu is heel goed.
Ik heb nog een rode variant liggen die je voor een zacht prijsje kunt overnemen.

En bij Seiko hier aan?

MV5BZGQwMDQyZGQtMWI5ZC00ZjgyLWE3Y2MtMjZjZjQ4MDk4ZDNkXkEyXkFqcGdeQXVyNzU1NzE3NTg@.V1_CR0,45,480,270_AL_UX477_CR0,0,477,268_AL

2 likes

Komt helaas weinig aan bod om gedragen te worden maar wel mooi.

4 likes

Welke is dit? Citizen toch ook?

Volgens mij een phoibos

1 like

Nee dit is Deze maar dan in blauw

In deze prijsklasse zijn Citizen en Seiko qua kwaliteit gewoon de duikers die je moet hebben.

Die microbrands zijn leuk, maar het is toch noet het echte werk (iig voor mij).

1 like

Orient kamasu! Via amazon binnen je budget! En anders die save the ocean op het forum, das echt een goede deal maar dan moet je wel van turtle houden en moet het staan

Met nog een foto van de prachtige kamasu

1 like

Aragon!!!

In de categorie tot 350 euro zijn microbrands wel hard to beat hoor.