Dag mensen,
Suggesties voor duikers tot 250 euro?
Automaat , 42 mm
Dag mensen,
Suggesties voor duikers tot 250 euro?
Automaat , 42 mm
Kijk ook even naar
https://www.horlogeforum.nl/t/jullie-favoriete-budget-horloge/308904/94
Hier komen goede opties voorbij. Mijn favoriet is de Orient Kamasu
Dag mens.
De NY0040 of de SKX009, net welke je mooier vindt. De Citizen is nog nieuw te koop, das wel heel fijn. Bijvoorbeeld:
Hoppa, alles is alweer gezegd .
Alle genoemde opties zijn
Enige wat je misschien kunt willen, en eigenlijk moet je dat misschien niet meer willen is de net wat goedkopere Orient Mako/Ray 2. Iets goedkoper dan de kamasu.
Ik zou de Kamasu via amazon.nl halen, die had laatst een aanbieding voor sommige kleuren van rond de 200 euro
Dank hiervoor!
Voor mij zou het ook de Citizen Promaster worden. Dan wel onderstaande set voor rubber en staal.
en met actiecode: newyear nog 8% extra korting
Origineel ontwerp.
Copie van de Tudor black bay… Zou ik persoonlijk niet mee rond willen lopen, zie hierboven mooie horloges met een eigen smoel
De Oriënt Mako is ook een mooi alternatief. Inhouse automatisch uurwerk, 41mm breed en een dikte van 11mm. Draagt wat beter dan een SKX. Prijzen variëren tussen de €129 en €180, dus ook betaalbaar vergeleken modellen zoals de SKX die tegenwoordig 2 a 3 keer duurder zijn geworden.
Zelfgemaakte foto’s:
En die is alweer ohpf, blijkbaar heeft het geholpen topic kan weer dicht.
Deze moet je hebben. Ja- groter dan 42 mm, maar draagt door de kleine lug-to-lug vergelijkbaar met bijvoorbeeld een Steinhart Ocean One 42 of een Glycine Combat Sub (in mijn ervaring althans).
Ik heb de ‘gewone’ blauwe en die past perfect om mijn 17cm pols.
Vergelijk maar dit willekeurige 39 mm horloge
Een van mijn favoriete; mooie kwaliteit, miyota 9015, fijne stock banden, en een mooie wijzerplaat en wijzerset imho…
Nipt over budget
Edit; de nieuwe versie is v.v. NH35 en stalen band
Gargamel, is that you?
In de categorie nutteloze weetjes van vandaag.
Wist je dat de persoon(Hank Azaria) die de rol van Gargamel speelt in de Smurfs movie ook de stemrollen heeft van meerdere Simpsons cartoon figuren zoals Apu en bartender Moe?
Ik zou inderdaad lekker het blauwe gedeelte in de gaten houden. Komen hele leuke horloges voor bij en soms ook nog voor hele mooie prijzen.
En je koopt ook nog is van een liefhebber wat voor mij een plus is
Moet het een echte duiker zijn? Of mag het er ook uitzien als een duiker?
Er zijn ook verschillende leuke Seiko 5kx modellen voor dat budget.