Duikers tot en met 39 mm

Oris Aquis, ook in 39mm

15 likes

Als een paar keer genoemd, maar de BB58 is zeer zeker een aanrader. Geweldig horloge!

1 like

Geweldig horloge in perfect formaat! Ik heb zelf de blauwe sunburstplaat met zwarte bezel :ok_hand:t2:

1 like

Een mooie opbrengst met een aantal usual suspects, mijn grail (op dit moment) en wat verassende opties.

De nieuwe Ollech&wajs misschien een idee?

10 likes

Wat een stoer ding. Is dit een render?

1 like

Ik begrijp je vraag niet? Dit is de nieuwe o&w vind die hele lijn erg mooi!

1 like

Is dit een echte foto of computertekening? :sweat_smile:

1 like

Ah, zo bedoel je :grin: ik ben niet zo hip​:grin::wink:

1 like

Ik denk een computer tekening, maar je kan een merk/type horloge een stuk slechter nieuw leven inblazen, deze is natuurlijk gebaseerd op de oorspronkelijke carribean, ook een echte klassieker!

1 like

Ik ga eens googelen :+1:

1 like

Mijn spaarpotje gaat iig richting een Doxa sub300 of deze O&w :+1:

1 like

Heb je die lug to lug van die O&W al eens opgezocht? 53mm of zo ongeveer.
Dat ding draagt groter dan een 42mm duiker.
Niet doen, is mijn advies.

2 likes

Waar heb jij gekeken dan? 49.50mm mooi maatje lijkt mij?
Maargoed, er kan maar weer iets gezegd zijn👍

Heb kleine polsjes, en tot mijn stomme verbazing zie ik net dat dit een 41 mm is. Lug to lug 48 mm, dus heel goed te doen!

2 likes

Deze Davosa is 39mm en quartz.
Als je 1mm extra wil overwegen, heb je de automatische Ternos Pro of Ceramic.

1 like

Mijn oog viel laatst op de Chanel J12 chromatic. Formaat is 38mm. Natuurlijk niet een merk wat bekend staat om zijn duikhorloges, maar Chanel timmert de laatste jaren echt wel hard aan de weg als horlogemaker, o.a. met de hulp van Roman Gauthier.

De chromatic is gemaakt van een combinatie van keramiek en titanium. Ik vind het er heel gaaf uitzien!!

En met een beetje geluk kan je er 1 scoren voor 1500 euro.

1 like

Erg mooi! Die had ik nog nooit gezien! Is denk ik alleen online te bestellen En nergens een winkel waar ik hier even eentje van zou kunnen bekijken?

Oris Diver 65? Vanaf 36mm te krijgen.
Nieuw wat bovenje budget… maar zie ze regelmatig met flinke kortingen de winkel uitgaan. grijs of gebruikt ook goed te krijgen.

4 likes

Lorier is een microbrand uit New York, heel gaaf merk vind ik persoonlijk.
De Lorier Neptune is momenteel uitverkocht en om de zoveel maanden geven ze een nieuwe ronde uit, ze gaan ontzettend snel! Binnenkort komt hun nieuwe chronograaf op de markt en ik ga er van uit dat er dan ook wat Neptune’s bij komen. Ik zou even op de website of social media kijken.

2 likes