Enkel reverse engineering van de kast. Geen design kosten, amper marketing kosten. Standaard movement met plaat en wijzers stempelen.
Daarnaast structureel je abreiders uitbuiten, subsidie van de overheid voor internationale verkoop en gunstige handelsverdragen.
Kan het aardig volgen.
Ondanks dit, koop ik ook wel bij ali hoor. Je moet wat… maar horloges liever niet. Voornamelijk producten die sowieso al daar geproduceerd worden en hier anders via dropshipping aangeboden met een premium.
No prob, ik ben blij dat je dat aangeeft, ik wil niet als slechte verkoper te boek staan, maar IRL zie je dat niet en op een foto wordt dat, zeker met wat zoomen gedramatiseerd.
De prijs was dan sowieso goed geweest maar ik haal m uit de verkoop wou iemand blij maken voor weinag maar deze blijft lekker voor als ik ga klussen of zo, gelukkig eet ik er niet minder van
“Ali troep”, pardon. Ali heeft zeer goede duikers tussen zitten.
Om er een paar te noemen; San Martin, Steeldive etc. WR 20 bar, saffierglas. Tja, dat is “troep”……
Ali is gewoon een platform hoor, kan je ook wel duurdere horloges kopen van kwaliteit. Wel andere prijzen dan natuurlijk. Misschien heb ik het fout, maar is die Tactical frog niet Amerikaans. Misschien met wat Chinese onderdelen, maar best een prima horloge die tegen een stootje kan op vakantie
Is al genoemd, maar ik zou (weer) voor de Citizen NY0040 gaan. De meegeleverde rubber band is prima, maar wat stug. Een Barton Silicon Elite maakt het nog wat comfortabeler. Veel plezier van!