Duikers van 100 tot 150 euro max

Citizen pro master ny0040. Moet tweedehands wel lukken. Misschien net iets duurder, maar dan heb je wel wat leuks.

Werkelijk geniaal horloge als vakantie beater. Werkpaard Automaat kan ook goed tegen een stoot. Gebruikt door o.a. de Italiaanse marine.

Geloof me, daar ga je geen spijt van krijgen. Binnen notime weer verkocht, mocht je er geen zin meer in hebben.

Plaatje voor de sfeer (niet van mij)

4 likes

Ik zou deze heel snel pakken.

4 likes

Enkel reverse engineering van de kast. Geen design kosten, amper marketing kosten. Standaard movement met plaat en wijzers stempelen.
Daarnaast structureel je abreiders uitbuiten, subsidie van de overheid voor internationale verkoop en gunstige handelsverdragen.
Kan het aardig volgen.

Ondanks dit, koop ik ook wel bij ali hoor. Je moet wat… maar horloges liever niet. Voornamelijk producten die sowieso al daar geproduceerd worden en hier anders via dropshipping aangeboden met een premium.

1 like

Nog geen maand oud, net als het horloge zelf :grinning:

2 likes

Wil je advertentie niet bashen natuurlijk maar ik doelde hierop.

1 like

No prob, ik ben blij dat je dat aangeeft, ik wil niet als slechte verkoper te boek staan, maar IRL zie je dat niet en op een foto wordt dat, zeker met wat zoomen gedramatiseerd.
De prijs was dan sowieso goed geweest maar ik haal m uit de verkoop :+1: wou iemand blij maken voor weinag maar deze blijft lekker voor als ik ga klussen of zo, gelukkig eet ik er niet minder van :sweat_smile:

1 like

Was niet de bedoeling je in een kwaad daglicht te stellen.

1 like

Zo voelt het ook niet, dat kan alleen ikzelf door mijn gedrag :slight_smile:

1 like

Lijkt me verder toch prima? Vooral als vakantie beater. Zorgeloos zo.
Desnoods nieuwe inlay en shinen

:wink: weet het natuurlijk ook . Het gaat mij er hier alleen om dat niet alles van Ali troep is .

1 like

Dat klopt idd. Vaak zeer goed materiaal.

En laten we wel wezen, de chinezen maken zowat alles wat we tegenwoordig kopen.

1 like

Wil wel zakken naar 150 euri :wink:

Graag in het rode laaten want ik zoek niks

Ik sluit mij aan bij @GMTplus1
Echt een leuk horloge hoor :ok_hand:t2:

5 likes

dit is echt geen geld…. voor 100 euro krijg je niet makkelijk een betere en mooiere duiker :+1:

deze heb ik voor 140 overgenomen van een mede forumlid

8 likes

“Ali troep”, pardon. Ali heeft zeer goede duikers tussen zitten.
Om er een paar te noemen; San Martin, Steeldive etc. WR 20 bar, saffierglas. Tja, dat is “troep”……

2 likes

Ik vind dit ook wel de beste pick :+1:
Zeker voor het budget een goede kwaliteit en afwerking plus een werkpaard van een automatic!

Ali is gewoon een platform hoor, kan je ook wel duurdere horloges kopen van kwaliteit. Wel andere prijzen dan natuurlijk. Misschien heb ik het fout, maar is die Tactical frog niet Amerikaans. Misschien met wat Chinese onderdelen, maar best een prima horloge die tegen een stootje kan op vakantie :wink:

1 like

Is al genoemd, maar ik zou (weer) voor de Citizen NY0040 gaan. De meegeleverde rubber band is prima, maar wat stug. Een Barton Silicon Elite maakt het nog wat comfortabeler. Veel plezier van!

8 likes

Die NY0040 kan echt wel wat hebben, moest in het begin wel even wennen met het op tijd zetten en stukje opwinden. Andere kant kroon los draaien :wink:

2 likes