Wat is dit nu voor een post!??
Zit met een iphone en dan werkt het niet zo makkelijk. Volgens mij weet jij heel goed dat ik altijd erg hulpvaardig ben!
Wat is dit nu voor een post!??
Zit met een iphone en dan werkt het niet zo
makkelijk. Volgens mij weet jij heel goed dat ik
altijd erg hulpvaardig ben!
Zoals ik je al PBāde was het niet zo serieus bedoelt. Maar je post had natuurlijk een hoog ādode mus gehalteā.
Het voorbeeld van Tobias laat zien dat de duikersring onder het glas zit en met een schroefkroon versteld kan worden. Voor het wat in even instellen, en dan geen zorgen meer dat 't niet meer klopt door een stootje ofzo.
Maar gezien de handschoenen kan ik me wel voorstellen dat het bedienen van zo een kroon ineens een stuk minder makkelijk is. En aangezien de meeste duikersringen slechts 1 kant op kan⦠hoef je niet meteen Guinness te bellen voor een nieuw record free-diving
"Oeps, mijn ring was verdraaid. Foutje, bedankt!"
OK, het moge dus duikelijk zijn dat hier de externe duikersing de voorkeur heeft, maar welke externe duikersring vind je het prettigst om mee te werken? Smalle ribbeltjes (Rolex Submariner), grote vlakken (Omega Seamaster), grote inkepingen met groeven (Seiko Monster), uitstekende puntjes en omhoogstekende blokken (Breitling Seawolf), etc. etc.