Duikhorloge advies gevraagd .

Die c65 ga ik ook eens goed bekijken, thanks
Nu heb ik al weer heel wat nieuwe ideeën om uit te gaan zoeken.
Jammer dat het merk aan de linkerkant staat

1 like

Iets anders dan het gebruikelijke?
Automaat en in de aanbieding.


3 likes

Jammer dat de bezel insert zo druk is, tja ik weet het. Ik ben moeilijk :thinking:

Ik denk dat het in de praktijk wel meevalt, m.a.w. dat je er aan zal wennen.

1 like

Glycine Combat Sub Automatic.
Ben er zelf erg tevreden over.

5 likes

(seiko) Automaat, 300 meter, brons. Ze worden echter niet meer gemaakt, ik heb de mijne via Ebay voor 400 euro. Maar ze maken ook andere duikers, zoals deze.

2 likes

Ja is super maar die heb ik ook al :smile:
Deze…


2 likes

Mooi :+1:

Succes, keuze genoeg.
We lezen graag welke het is geworden of gaat worden.

1 like

Tuurlijk.

1 like

Zeker!

De Seaforth GMT steel bezel :+1:

Oeps, dat wordt even wachten op de volgende batch :blush:

3 likes

Juist mooi, het merk op links. Out of the box !

De baltic aquascape

Of de meraud Bonaire.

image

Kan allemaal op staal en rubber wat je wilt.

Ik heb ze ook gekocht! Worden ergens in mei/juni geleverd en ben echt benieuwd!

:beers:

7 likes

Die Meraud vind ik nog steeds erg geslaagd. Ook ernstig over getwijfeld om mee te doen aan die kickstart, maar bij mij zou hij te weinig draaguren krijgen in concurrentie met mijn Speedmaster Mark40. Ben benieuwd naar je review en de kwaliteit van de afwerking.

1 like

Je hebt ze beide gekocht? Zijn ze daarvoor niet te gelijkaardig?

1 like

Aquis, echte duiker. Prachtig en fijn op de pols. Robuust op staal, wat vriendelijker op rubber.
gewoon BAM en een horloge waarbij spijt onmogelijk is.


Chr Ward, wat een geweldige kwaliteit voor dat geld, zeer zeker de moeite. Qua gevoel beetje een underdog waardoor hij wat minder dat BAM gevoel geeft. Wel echt een geweldig horloge. Aanrader .

65, wat verfijnder. Beetje dress duiker… geeft mij geen echte duiker gevoel. Wat een prachtstuk, echt een serieus prachtstuk . Alleen de leer keuze vond ik bagger. Goed bandje maar qua kleur beetje gek.

Ik zou budget iets opkrikken zodat je net ff wat meer speelruimte hebt.
Succes.

5 likes

Whooow ook heel mooi, maar kan dus ook niet eerst passen voor het gevoel. :thinking:

1 like

Een mooie Kemmner… Als je snel bent :wink:

Ik heb de Baltic Bathyscape in mijn handen gehad paar weken geleden. En het ziet er echt prachtig uit! Zeer goed uitgevoerd en voor het geld een prima product. Jammer dat er geen ETA uurwerk inzit maar de ETA2824 zou niet heel bijzonder zijn geweest. De Meraud Bonaire heb ik niet in levende lijve gezien, maar is ook erg mooi. Deze heeft volgens mij wel met ETA uurwerk geleverd?

De Halios is ook erg mooi.

1 like

Haha ja Charles die spookt zeker nog door mijn hoofd. :+1: