Duikhorloge onder 1000 euro

Beste forumleden, ik ben een enorme liefhebber van duikhorloges. De laatste tijd begint mijn vrouw ook mijn duikhorloges te dragen, en eerlijk is eerlijk, ze staan haar goed. Ik wil haar binnenkort dus een nieuw duikhorloge cadeau doen, van onder de 1000 euro. Certina, Seiko, Steinhart, allemaal leuke klokken, maar graag had ik wat advies, wat raden jullie me nou echt aan om voor haar te kopen ? Dank jullie wel.

Een Glycine combat sub zodat jij hem ook af en toe kan dragen :wink:

3 likes

Seiko SKX007 of 009. Kun je voor jezelf ook eentje kopen en hou je nog geld over

Hamilton Khaki Scuba?

Kijk ook eens bij onze Nederlandse horlogemaker TWCO Technical Watches.

Bijvoorbeeld…

http://www.twcowatches.com/sea-rescue-diver-orange.html

1 like

Victorinox voor je halve budget.

1 like

Squale voor €830. Bv in wit:

1 like

Mss wat meer info omtrent de wensen ?
Enkel dat het een duikhorloge <1000 euro moet zijn geeft immers honderden mogelijkheden :wink:

Analoog - Digitaal ?
Nieuw - Gebruikt ?
Groot - Klein ?
Dik - Dun ?
Staal - Rubber ?
Quartz - Automaat ?
Zwitsers - Niet-Zwitsers ?
Sober - Opvallend ?

…

On-topic: Wellicht wat meer aangeven wat je wensen zijn?

@williams bedoelde je zo’n vraag?

Is toch geen echte duiker, met een waterdichtheid van maar 330ft :sunglasses:

Oris Aquis damesversie 2e hands in het wit…

1 like

Seiko Sumo op Crafter rubber

Niet erg duur en houd je nog heel wat geld over:
van Speyk
200 meter
Miyota movement

2 likes

Een zo goed als nieuwe 2e handse. Zodat je veel meer horloge voor je geld krijgt…

In dat geval, de keuze is er reuze!

2 likes

Deze Hamilton net binnen je budget

2 likes

Heel makkelijk. Welke ze t meest pakt doe je kado :wink:

Maar alle gekheid op n stokkie. Het geeft misschien wel aan wat haar t meest aanspreekt.

Persoonlijk heb ik liever dat ze zelf kiest. Je gaat samen met haar shoppen of maakt bijvoorbeeld een selectie waaruit ze kan kiezen… zodat ze niet die geel gouwe submariner aanwijst :wink:

Onlangs ook, kadootje voor vriendin gekocht. Bleek ze liever n andere te willen. Lastig hoor die vrouwen, willen verrast worden, maar dan moet je wel met t juiste thuiskomen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dank jullie wel beste mensen. Ik wil graag een nieuwe automaat kopen. De Certina duiker is op dit moment zeker een kandidaat, even als verschillende seiko’s. Ik bezit verschillende seiko’s en ben enorm onder de indruk van de kwaliteit. Ik bezit ook een Steinhart ocean one, die draagt ze ook graag. Met Certina heb ik totaal geen ervaring. Maar alvast bedankt voor de leuke horloges die voorbij komen, laat maar komen…

+1
Wat meer details helpt ons betere suggesties te doen.

Kijk misschien ook es op t ehbo lijstje in de faq. Daar kun je gestructureerd aangeven wat de wensen zijn.

Dank jullie wel, het zal waarschijnlijk een van deze modellen worden: