Duikhorloges only (Deel 1)

11 likes

Komt vrijdag binnen. Plaatje even van de verkoper geleend. Ben benieuwd…

12 likes

Coole Rus :sunglasses:

1 like

Haha, ik kijk nu al tien minuten naar die chrono diver 2598.80.00. Mooi? Ja, zeker!

2 likes

De allereerste:

5 likes

Ik blijf dit een van de beste Seiko Monster gen3 homage vinden. De gele wijzerplaat maakt je vrolijk op deze grauwe dagen en die prima lume is al best snel nodig aangezien het al om 18:00 nacht is. Maximale pangpang voor 169 dollartjes.

De Heimdallr Ocean Monster V2 Yellow op de standaard stalen band met solid links is een prettig draagbaar horloge. Uurwerk is een Seiko NH36A automaat. Kastdiameter van 41.6mm en lugbreedte van 20mm.

13 likes

10 likes

9 likes

Nog een Rus

9 likes

Orient duiker met een Pepsi bezel. Referenti RA-AC0K03L10B. Saffierglas, 20ATM. Orient F6722 automatisch uurwerk. Kastdiameter van 43.4mm en lugbreedte van 22mm. Op de originele stalen Orient band.

14 likes

Hoi Unagi
Ik kom 2x per jaar op Bonaire, ook om te duiken en heb ook een sub. Ik laat de mijne in Nederland in de kluis. Ik reis best veel en bedenk me altijd zou er iemand in de verleiding komen als ze zien dat ik een half of zelfs heel jaarsalaris om mijn pols heb. De vraag stellen is hem beantwoorden.

Groet

2 likes

Deze… met een HKPT-5000 uurwerk. Loopt ontzettend nauwkeurig (<1 sec per dag)

De Spinnaker met zijn gereguleerde NH35 doet het trouwens ook bijzonder goed.

10 likes

Heel tof :+1:
Zelf even een nieuw bandje uitproberen .

15 likes

21 likes

De Seiko 6106-8120 uit 1968 van @koekoek overgenomen. Een van de eerste Sports5 duikers van Seiko. Dit model is alleen in 1968 gemaakt; heeft daarom een speciaal plekje voor mij. Loopt heelgoed voor zijn 53 jaar. Kast, bezel en wijzerplaat nog in een topstaat.
Heb hem op een Zulu diver ‘James Bond’-NATO gezet. Helemaal heppy-de-peppy ermee.

11 likes

17 likes

20 likes

11 likes

Mooie Zelos :ok_hand:t3: Daar hebben ze wel meer leuke modellen :sunglasses:

1 like

Dank! Ze hebben hele gave modellen ja :+1:

1 like