Duikhorloges only (Deel 1)

alleen de originaliteit van het design laat wat te wensen over

1 like

Inderdaad niks mis mee. in tegendeel. ik draag deze met net zoveel plezier als toen ik de 114060 nog om mijn pols had.

ach, tegenwoordig heeft elk merk dit ontwerp. voor de Steinhart krijg je tenminste nog wat terug voor je geld. Vind ik dan

1 like

9 likes


Marathon Tsar 36mm.

10 likes

8 likes

Maen Hudson 38

8 likes

Dit setje zorgt voor een Happiest eigenaar :smiley: Leuk setje zo op de foto :hugs:

1 like

6 likes

Altijd handig, zo’n horloge met cooking timer bezel! :+1:

3 likes

Knip en plakmerk dat te beroerd is om zelf tijd en energie in een ontwerp te steken.

afbeelding

2 likes

:rofl::+1:

Maar wat is nog een origineel ontwerp in horloge land.
Is het niet allemaal knip en plak werk.
Hoever moet je terug om het origineel te vinden.
Neem nou de duikring.
Oké hij draait nu 1 kant op poe poe dat doen ze allemaal.
Schroefkroon. ?
Wie is de uitvinder en wie gebruikt het allemaal.
Knip en plakwerk!
Allemaal kopie van elkaar.
Wat is nog nieuw en origineel!
Kom eens zelf met iets origineels!

2 likes

Kopie, homage… maakt mij niet zo veel uit; mooi ding waar de kwaliteit vanaf straalt :sunglasses: Net als de hier eerde getoonde Steinhart.

5 likes

Er is een verschil tussen elementen van een soort horloge en werkelijk waar alles kopiëren en er een andere naam opzetten.

Hier drie duikhorloges met een eigen gezicht…

4 likes

Het houdt niet op he met jullie, niet vanzelf.

@RLC we weten het nu wel, jij hebt de mogelijkheid en keuze gemaakt om een aantal schitterende horloges te kopen. Alle best iconisch wellicht maar verder de collectie zonder fantasie. Laat andere nu ook eens genieten van wat minder iconische modellen.

En ja er wordt veel qua ontwerp afgekeken maar voor waarde vs plezier durf ik de uitslag niet altijd te voorspellen.

@SuperDuiker, kak wat een collectie. Nu weet ik dat ik gewoon kan bijkopen zonder iets weg te doen. Heerlijk.

Zo dat is er uit. ga ik ook ff mn duikers op de foto zetten om weer on topic te zijn.

8 likes

7 likes


Mijn huidige favo duikers. Hoop ooit na mijn studietijd in staat te zijn een ploprof toe te kunnen voegen. Heb blijkbaar iets met grote lompe 70s duikers :slight_smile: :grin:

8 likes

Mooie foto’s mannnen.

3 likes