Duikhorloges only (Deel 1)

Mooie horloges heb je. Ook mijn smaak. Maar laat iedereen toch lekker genieten van zijn horloge of het een homage is of niet.

Ik heb zelf een 114060 gehad. Leuk, maar na 2/3 weken was de fun er al van af. Wou dat ik er langer van kon genieten. Tja zit je dan met je 8k horloge die niet meer interessant is.

Maar omdat ik het model zo mooi vind wil ik liever een paar honderd euro uitgeven aan BIJVOORBEELD een steinhart die gewoon van goeie kwaliteit is. Ik ben destijds van een sub naar een steinhart gegaan en heb dezelfde vreugde uit kunnen halen. Ik koop wat ik mooi vind. En niet om de naam.

Kiek toch s wa n mooi ding

12 likes

Spot het foutje :face_with_monocle: :sweat_smile:

3 likes

10 likes

Leuke verzameling zo :smiley: Wat is die ene met die oranje band :face_with_monocle:

Dank je. Dat is een BFK oftewel de ska371 met nu dus een rubberband van zulu.

1 like

Hier mij bijdrage, een horloge waar ik erg tevreden mee ben :sunglasses:



11 likes

Prachtige duikers.
Ja di BFK zijn super sterk draag hem altijd in mijn werk.

1 like

Mooie aparte horloges.
Die Roamer mag er van mij prima bij. Nooit gezien mooi.

1 like

Mooi horloge.
Snap alleen die zwarte duikring nooit zo.

1 like

Hij zit op zijn kop Rechts. Ha ha

2 likes

Van wat ik er van begrepen heb zit de typische steriele bezel er op voor duiken met gesloten-circuit ademhalingsapparatuur waarmee duikers langer onder water kunnen opereren. Er wordt in plaats van minuten, uren gemeten, vandaar dat een typische duiker-bezel ‘overbodig’ is.

1 like

Grappig dankjewel
Zo zie je maar weer dat je hier op HF altijd weer wat leert.

1 like

Helemaal mee eens! Los van wat je mening is over orginaliteit en hommages, Steinhart is veel waar voor geld.

1 like

10 likes

7 likes

Gisteren **TAG HEUER AQUAGRAPH van Danny overgenomen.
Geweldig wat een pracht horloge

8 likes

Ik ben er vandaag ook aan toe gekomen om de huidige collectie op plaat te zetten.
Enkel de Skx031 ontbreekt bij de groepsfoto, deze krijgt momenteel een service.

6 likes

Heel mooi :+1:, gefeliciteerd met je aanwinst

8 likes




![20200628_141725|375x500]

(upload://r15HfhIzJzdswf2wfcSnnjj2ti9.jpeg)

10 likes