Haha, jij wel! Stoer!
Heel hard vloeken en heel hard zwemmen. Was ook de enige, voor de rest een paar kinderen en een hoop surfers in pak.
Man wat een ellende tenen waren dood na 2 minuten
In de tuin 25 +, uit de wind en in de zon.
Beter, lekker in de
met m’n eerste ijskoude
, vandaag. Geniet van het mooie weekend!
Jij ook man
Die is inderdaad erg leuk, en dik. Heel dik.
Als ze van Omega uit dit model afslanken tot 600 meter waterbestendigheid en de dikte dan ook wat minder maken en het bovenaanzicht gelijk houden, dan is dat een flinke concurrent voor de Tudor Pelagos FXD. Vooral als ze het vanwege de redelijke eenvoud van het uurwerk en de kast op de markt kunnen brengen voor minder dan Tudor.
Laat maar, ik zie 'm staan op de website van Omega voor 13.000 euro in de 6000m uitvoering… Beetje prijzig naar mijn zin.
Calibre 8900 in mijn Po. Eenvoudig uurwerk dit. ?
Ja, ik doelde op 3 wijzers, geen dag en datumschijf.
Output is eenvoudig, dat hoeft niet te betekenen dat het een simpel uurwerk is. Zeker met de 15.000 gauss magnetische bestendigheid.
Oh ok. Snap het. Mijn po heeft datum. Ben tevreden mee
Ik ben zelf meer een quartz gebruiker, daar zijn ook erg leuke modellen in te vinden.
En mogelijk een crosspost naar wat anders zometeen:
Ik zag een keer een video van een cheapass G-Shock die het al meer dan 500 meter druk uithield. Hoeveel zou een Diver’s dan wel moeten doen?
Officieel 200m +25% testdruk, dus 250 meter.
Een GW-7900 werd door the hydraulic press channel getest tot 70 bar en afgezien van een gebarsten scherm en gedeukte achterplaat nog redelijk functioneel.
Een aantal jaar geleden is een GWF-1000 getest tot een meter of 1000 in open water (ik geloof dat de kabel niet langer was).
Ik heb geen vergelijkend materiaal voor de GWF-D1000 gevonden.