Duikhorloges only (Deel 1)

17 likes

Das geen Boeskoolstad :grin: veel plezier :+1:t2:

1 like

Haha!! Wederom scherp gezien, hoewel Boeskoolstaf ook z’n ruige delen heeft hoor! :wink:

Thanks, komt helemaal goed!:raised_hands::raised_hands:

3 likes

11 likes

20 likes

Omega Tokyo :jp: time :white_heart: :blue_heart: :white_heart:

30 likes

24 likes

Ik zie het meer als handige tool-watch …
mijn “duiker” zal niet veel water zien maar is gelukkig wel tegen alles bestand , en daar gaat het mij om :wink::+1:

17 likes

8 likes

Tijd voor een duik(horloge)

10 likes

16 likes

14 likes

21 likes


18 likes

10 likes

En dan… heb je water in je horloge. In het buitenland zonder tools en of een horlogemaker in de buurt. Zelfs nergens een plastic balletje te vinden.
:sob::sob::sob::sob:

Na 2 dagen nonstop in de rijst nog steeds vocht en de lumen naar de tief…

Is die lumen nog te redden / fixen?

3 likes

Shit! Balen zeg!

De Jenny 300’s zijn nog niet zo oud toch?

Heb je een idee hoe dit komt?

Kroon niet goed dichtgedraaid oid?

Dit wordt een beurtje met nieuwe wijzerplaat en wijzers ben ik bang.

Sterkte. :+1:

1 like

kroon zat goed dicht, gok oude rubbers. Dit is de reissue van de jaren 2012/2013.
Nieuwe wijzerplaat en wijzers van een limited edition? Ben bang dat dit niet gaat lukken. Wijzerplaat zelf is nu nog goed maar de lumen niet, je ziet het mistige van het vocht op de foto. Hoop dat relumen een optie is.
Anders wordt het in de prullenbak ben ik bang…

2 likes

Er is een knakker in Singapore die bekend staat onder de naam: The relumer op Instagram. Die levert prima werk af als ik de foto’s zie. :+1:

Zelf geen ervaring mee btw.

https://www.instagram.com/the_relumer/

Ik weet niet wat het bij elkaar gaat kosten. Het horloge moet uit elkaar. En opnieuw in de lume met verzendkosten op en neer…

Ik zou eerst eens informeren naar een nieuwe dial en hands. Icm een beurt.

1 like

Ja heb net al een bericht gestuurd naar de authorised seller van Jenny nav je tip over nieuwe wijzerplaat en handen. Eens kijken wat hieruit komt. Opsturen naar Singapore kan maar dan stuur ik liefst wel alleen de dial en wijzers.
Dank voor meedenken!!!

1 like