Duikhorloges only (Deel 1)

Graag gedaan! :+1:

Ja alleen dial en hands opsturen idd.

Een service doet hij niet. Alleen relumen.

Dat zal dan los van elkaar moeten gebeuren als Jenny geen dial en hands kan leveren.

Ik zou wel even uitzoeken wat het bij elkaar gaat kosten. Verzendkosten incluis. Misschien is het financieel slimmer om een 2e hands terug te kopen. En deze uit elkaar te trekken voor onderdelen als je gehecht bent aan dit model of uitvoering.

1 like

service van het uurwerk ben ik niet bang voor, is een bekend ETA uurwerk. Dat kan ik hier wel geserviced krijgen. Zorgen zit hem in de wijzers en mogelijk de plaat. Qua financien ga ik het wel zien, vindt het een prachtig model…

1 like

wellicht ga ik op WUS een gezocht topic starten voor jenny met kast schade oid… Dank voor de ideeen.

1 like

:+1:

1 like

15 likes

Wat zit daar voor een raar bandje op ?

Wat is dat voor raar vraagje? :grin:

De originele band is niet mijn smaak, en deze Forstner President wel: ben er erg blij mee.

1 like

Dat kan natuurlijk.
Maar ik hou het graag origineel.

10 likes

Ik doe ook mee…

9 likes

Ik ben al jaren fan van het horloge en totdat ik deze band ontdekte weerhield de originele band me ervan het horloge te kopen. Heeft met de gepolijste delen te maken. De originele band op mijn '69 Speedy is daarom wel mijn favoriete:

8 likes

Mijn nieuwe build valt ook onder de noemer duikhorloge :slightly_smiling_face:

6 likes

Update… Heb gelukkig nog een horlogemaker gevonden op de vakantiebestemming. Gevraagd om minimaal water eruit te halen, alles extra is meegenomen. Daarnaast probeer ik eerst via Jenny vervangende wijzers en dial te krijgen al verwacht ik hier weinig van. Als dit niet lukt dan ga ik de relume route in…

3 likes

Even maar een post van mijn ander horloge die ik mee heb op vakantie en die zijn maatje mist…

20 likes

18 likes

Ah, Alles gelukt met de stem? Ziet er lekker fris uit hoor! :+1:


Momenteel fijnste grab&go horloge voor het hardlopen. Licht, comfortabel en makkelijk af te lezen hoe lang ik mezelf aan het pijnigen ben.

6 likes

Haha nee helaas nog niet. Vandaar dat ie ook nog niet op de juiste tijd staat, maar ik draag hem stiekem in huis omdat ik het zo’n lekker kleurtje vindt :joy:

Als het goed is morgen een nieuwe stem dus dan kan hij worden afgemaakt :crossed_fingers:

1 like

Dit blijft 1 van de mooiste sm300 uitvoering

1 like

Welke band zit erop?

1 like

Vanavond binnengekomen, nooit echt naar Certina gekeken maar deze 38mm Duiker is echt gaaf


20 likes