Wat een eer Marco!
Eerlijk is eerlijk hij heeft een prachtige collectie
Wat een eer Marco!
Eerlijk is eerlijk hij heeft een prachtige collectie
Absoluut!!!
Das nun mod, da zie ge zo!
Een aantal jaren geleden begonnen als een 009 maar die liep toen niet meer zo mooi .Toen het binnenwerk van een 007 overgezet bol saffer erop en een coinedge bezel waar deze ceramische insert bij zat .
Al met al een bijeen geraapt ding wel het horloge wat mijn interesse in horloges weer heeft aangewakkerd .
Draag deze bijna nooit meer en dat is ook weer zonde . Het origineel destijds van mijn zoon gekregen dus verkopen doe ik dan ook niet .
Ja, dat heb ik ook, een tijd lang een haat/liefde gehad met de 007, maar nu weet ik het zeker, hij is OK! Toevallig draag ik hem op dit moment, gewoon helemaal standaard op een single piece zulu strap met PVD hardware, hoe simpel kun je gaan? but I love it! Ook opmerkelijk is dat die dingen er na 10 jaar nog zo goed uitzien, op een paar kleine krasjes en swirls na en loopt als een trein -5 ongeveer dus ik zet hem eens in de week een minuutje voor. Nee, dit was geen miskoop
Zeker niet , en ik weet dat deze toen gewoon te koop waren voor 135,- ekkies dat ben je nu al kwijt als je gaat tanken.
Ja, zo iets, ik had hem geloof ik nog goedkoper, 120 dacht ik, op Z22 rubberrrrr. Those were the days Maar ik heb hem dus nog en kon hem nooit weg doen, gelukkig maar, gaat ook niet meer weg.
Gave foto’s man!
Horror die set up in dat zand
Mee eens! Zou zelf ook wel close up foto’s willen schieten in het water maar dan wil ik geen zand in de buurt hebben
Zo even een update! Ik had destijds ook meteen contact gezocht met Jenny zelf. Inmiddels vorige week antwoord van Jenny gekregen die ik eigenlijk al niet meer had verwacht. Ze gaven aan dat ze nog originele onderdelen (wijzerplaat en wijzers) hebben liggen. Ik dacht nog even ik laat het zo, battlescars vertellen een verhaal namelijk. Maar kwam pas recent erachter dat het niet meer de originele wijzers zijn maar, geef ik meteen eerlijk toe, goed gekozen andere versie door de horlogemaker want het was niet opgevallen. Door de taalbarriere ook niet goed verteld gekregen want anders had ik nog gevraagd om de originele mee te willen nemen. Maar ze staan de Jenny goed. Nu nadenken of ik hem opstuur en hem toch weer in originele staat terug te brengen. Denk wel dat ik het doe, denk dat ie dan beter future proof is.
Kom op het is een echte duiker.
Die hebben er geen last van.
Mee eens. Voor mij de ultieme duiker! Deze duiker vreet subs als ontbijt
Ze kunnen idd aardig veel hebben maar wordt niet vrolijk als er zand tussen de schakels en bezel komt te zitten. Vele zeggen even afspoelen maar dan nog is al het zand niet verdwenen(gaat echt overal tussen zitten en vooral op plekken waar je het liever niet wil)
Zou ik doen, krijg je misschien later(bij verkoop?) spijt van als het niet origineel is.
Het zou bij tussen de oren een storing geven als ik hem zou dragen wetende dat het hem net niet is.