Vraagje; Is dit een betere koop of de Squale militaire aangezien je ze beiden hebt?
Wat een heerlijk doorleefde Citizen zeg!
dat is moeilijk zeg, heel persoonlijk.
Squale Militaire, mat ,echte toolwatch, geprinte wijzerplaat en prachtig gevormde kast .
Seiko SPB veel luxere uitstraling, stalen bezel, langere gangreserve, wel een datum en prachtige sunburst wijzerplaat .
Tja waar ligt je voorkeur voor mij niet echt te vergelijken eigenlijk.
Ja thanx!
Is een mooie mid-size maar weet er verder nog weinig van. Ik ga eens lekker struinen op het web voor wat meer info.
Ik zou het ook niet weten.
Verschillende looks, misschien is de Seiko wat ronder (minder tool) en daarmee wat meer draagbaar.
Ik zou ze beide niet willen missen, maar ik draag de Seiko vaker.
Hahaha, tja Seiko inhouse 70 uur tegenover Selita 40 uur gangreserve . 20 atm vs 50 atm .
Teveel verschillen, zou zo niet kunnen kiezen, maar bij beide kan je niet verkeerd gaan.
Zó fraai! Als ik mis had gegrepen voor een witte dial, was dit mijn keuze geweest.
Benieuwd of er nog meer op de markt gaan komen. Of dat hij stopt met dit model en aan een volgend project begint.
Ik geloof wel dat hij met een model bezig is. Ik weet inderdaad ook niet of deze nog terugkomt….
Ok goed samengevat; een toolwatch stijl vs een dressy heritage duiker… Denk weer eens rond te gaan kijken voor de Militaire wat een fantastische duiker is dat in al zn eenvoud. De seiko nog nooit irl gezien maar ben een beetje seiko moe
De seiko is naar mijn inschatting zeker een stuk allrounder wellicht gaat hij daarom sneller om de pols
Ja. Dit is hem he. Prachtig horloge één van mijn grails haha