Duikhorloges only (Deel 1)

AllRound zijn ze zeker :grin: Echte duikers uit een ander decennium :ok_hand:t3:

1 like

En met dank aan @Ruud deze ex weer terug om de pols :sunglasses: :partying_face:

17 likes

Nieuwe aanwinst LHD, ouwe vertrouwde evergreen Samurai en het rondgestuurde forumhorloge, de Turtle :wink:

19 likes

13 likes

In mijn nog immer voortdurende zoektocht naar een fijn / mooi duikhorloge stuitte ik op de citizen Citizen Promaster CC5006-06L…

Tikt wel aardig wat vinkjes weg voor mij en stelt naar ik begrijp ook nog automatisch de tijd bij (via gps)

Iemand ervaring met dit horloge?

4 likes

Scubapro 300mtr op een cordura/leer bandje met vouwsluiting van finwatchstraps.com . Ik ben wel een fan van deze Omega type sluiting, valt mooi plat en geen eindstuk wat uitsteekt omdat de tong onder de sluiting blijft. De band is wat stug nog maar het leer aan de binnenzijde draagt zacht. Hij past prima en is diep zwart, en is ook met andere stiksels/kleuren te krijgen.

8 likes

En nog een Scubapro, ( echte duikspullen www.scubapro.eu ) en dus geen deskdiver :sweat_smile: die ik niet gebruik en die mag weg

2 likes

Vandaag deze twee toppers gedragen .

14 likes

Beide duikers. De één alleen net iets sjieker dan de ander.

18 likes

@Cihanski wat moet ik nu zeggen….? :upside_down_face:

De Kelp, Reef en Anemone hebben nu vooral m’n aandacht🥂

12 likes

Haha great minds think alike, denk ik?!

Geweldige set zo, zit serieus te kijken naar de Clemence! Zou het liefst de zwart/gilt versie willen maar lijkt me bijna onmogelijk, second best de mango oranje versie (aka Nemo!)

1 like

Wellicht dat je @Hans eens kan polsen? Het staat mij bij dat hij er eentje heeft gehad:

Ja, die zwarte is prachtig!
Ik denk dat het sowieso niet meer te doen is er één te bemachtigen. Behalve die op Chrono, maar de Atoll Blue vind ik eigenlijk de minste (nog steeds mooi).
Ik denk dat hij eerst met een nieuw ontwerp komt voordat deze weer komt.
Heb je de Rico podcast beluisterd met Tom Clemence?

1 like

Ja is momenteel echt een uitdaging, maar wie niet flippert wie niet wint haha!

Nee, dat moet dus wel begrijp ik??

1 like

Ik vind ‘m leuk en heb daarna besloten de Photic te kopen.

1 like

Zo, jij hebt een ijzeren geheugen!
@sanderg80 Het horloge is niet lang bij mij gebleven. Technisch zat die goed in elkaar en hij zat ook lekker met die band. Wijzers waren niet super verfijnd afgewerkt, maar zeer goed leesbaar.
Ik vind echter de minutenaanduiding op de buitenring erg grof waardoor het voor mij “te ruig” werd.
Maar goed, het lag dus meer aan mij dan aan de citizen.

1 like

Ik deel 'm nog maar een keertje, omdat ie zo fijn is :pray:

7 likes

Ik vind het allebei mooie merken! :diving_mask: Alleen jammer dat Seiko het niet zo nauw neemt. :scream:

4 likes

Daar zou ik me heel erg aan irriteren :astonished:

1 like

Haha, dat komt vooral omdat ik hem ook erg tof vindt en jij hem destijds aan hebt geboden. Iets met goede indruk maken :wink:

1 like