Duikhorloges only (Deel 1)

:upside_down_face::upside_down_face:

1 like

7 likes

Gaaf!!! Daar zou ik wel meer foto’s van willen zien (sowieso zo even Google raadplegen :wink:)

Heb je de sbdc051 ook nog steeds? Tevreden mee? Overweeg zijn blauwe broertje 053.

Leuk topic, wat een collecties! Hier een paar bescheiden microbrand divers.

10 likes

Nee niet meer. Hij staat ook bij het rijtje exen. Heb hem samen met de SPB077 a.k.a MM200 gehad. Beide real bang for buck. Alleen tegenwoordig is er ook de SPB14X serie. Die is wellicht nog meer horloge voor je geld. Wel iets duurder.

1 like

Zoek hier maar op Aquastar ik heb er al heel veel geplaatst :slightly_smiling_face:

2 likes

13 likes

Een jaarkaart is geen overbodige luxe :slight_smile:

2 likes

Een paar leukes.

9 likes

Fantastich topic. Veel mooie duikers voorbij zien komen al!

2 likes

Yup! Heeft even geduurd, maar is veel te leuk om in de moerstaal over horloges te praten.

1 like

7 likes

@MannetjeMar fijn topic heb je geopend jonge👌

Heb heel veel duikers gehad. Heb nog een Citizen Professional 1000m liggen. Een ECHTE duiker voor het ECHTE werk😎

14 likes

Das een flinke knoepert van een kroon op die laatste.
Fraaie collectie!

1 like

Ik heb jaren geleden (2003 dacht ik) op Bonaire dit horloge gekocht en daarmee daar mijn duikbrevet gehaald.
Sindsdien nooit meer gedoken maar heb wel een passie voor duikhorloges.
Ik heb deze jaren met plezier veel gedragen.
Vorig jaar heeft hij een kleine opknap beurt gehad en heb ik de originele eerste band vervangen voor deze stalen band. Staat goed en draagt erg prettig.
Echt een top duiker dit!
Ik zou er nog wel eens een titanium variant bij willen hebben.

6 likes

Zo iets?

4 likes

Ik heb er maar 3 (als de heuer mee telt). Vind duikers altijd fantastisch om te zien en te hebben, maar aangezien ik nog kinderpolsjes passen ze niet altijd goed. Maar deze (vooral de 62mas) dragen best goed! En geen idee of je de Heuer een duikhorloge mag noemen, maar er zit een duikring en een duik extensie op. En mijn opa droeg hem ook vaak als hij ging zwemmen in de zee.

11 likes

Hier mijn trio.

De Eterna 1973LE is er nog maar net. Maar die mag op termijn weer weg. Komt hopelijk een CWC RN Diver automaat voor terug als ze weer eens op voorraad zijn daar… Er zijn er kortgeleden 300 gejat dus de nieuwe batch zal even op zich laten wachten denk ik. :expressionless:

De Turtle J mag misschien plaats maken voor een nieuwe Seiko Arnie ana digi.

8 likes

Wel zoiets ja, dit is een speciale uitvoering toch?
Ben wel benieuwd naar de achtergrond.
Dacht eigenlijk aan deze of eventueel met zwarte wijzerplaat.

3 likes