Ja dat klopt een oude Rus 60 mm Nu veel geld waard Ik heb hem compleet met doos en papieren.
Lang geleden voor een paar gulden gekocht. Maar blijft leuk.
Voor mij is die Heuer gewoon een pracht Duiker!
En die Mas helemaal natuurlijk.
Mooi hoor.
Mooi topic en heel veel mooie duikers die hier al zijn langs gekomen.
Morgen zelf even een paar foto’s van mijn duikers plaatsen.
Vraag mij wel af hoeveel van de hier geplaatste duikers hebben ook effectief dieper dan 3m (in het zwembad) zijn geweest.
Heel tof topic dit, goed om inspiratie op te doen
Die van mij zijn geschikt voor 200, 300 en 1000 meter.
Effectief zijn ze wel eens een keer “licht vochtig” geworden in vergelijking met de waterdichtheid die ze kunnen hebben, mijn wasbak is niet dieper dan een centimeter of 20.
Ik ben meer voor de constructieve stevigheid eigenlijk, en de bezel is wel handig als timer.
Mooi zeg! deze aquastar is wel heel nice! Ik las laatst al een stukje van Jason Heaton op Hodinkee over dit horloge!
Het wekt mijn interesse… wellicht de Doxa sub300 even op de lange termijn schuiven🤓
Heb toch het meest met duikers.
Va de eerste foto alleen de MM300 en het monster nog in bezit.
en natuurlijk de laatste nieuwe
niet meer in bezit
En waar het allemaal mee begon
Die Damasko is cool! Nooit eerder gezien!
Ik heb altijd een Oris 65 willen hebben dragen, maar heb dat segment een beetje overgeslagen door na een eindeloze rij Seiko’s voor de Blackbay 58 te gaan.
Hoe ervaarde je de 65 in vergelijk met de 58?
Er is heel veel te lezen over de Aquastar op de wat bekendere sites.
Ik vind veel Doxa’s ook erg mooi … keuzes maken
Ik heb een 65 homage, maar dan van de grotere maat, en een BB gehad in 41mm en als je het zijprofiel van beide bekijkt wordt alles in een klap duidelijk, de BB is veeeeeel dikker qua midcase. de 65 heeft echt de elegantie van vele duikers uit de jaren 60-70 toen het een soort sport was om ze lekker plat te kunnen bouwen. draagt daardoor ook heel fijn. Bedenk wel, de Oris 65 heeft net als de BB ook een kleinere tegenhanger…
Verschil is wel huge inderdaad, maar de 41mm BB was ook wel een behoorlijke klomp. De fifty eight daarentegen, perfecte dikte en formaat
Heerlijk horloge om te dragen en nog mooi ook.
Oh ja verkocht.
Zonde
Helemaal mee eens! Hele mooie Damasko! Welk model nr is dit?