Mijn “diepste” duiker:
Heb je meer foto’s the Orisfan? Zoals van de dikte?
Hij is 18 mm “dik” bij 251 gram
Dat is een klatser!
Nummer 36 van de 99 die gemaakt zijn.
Wat betreft draagcomfort zeker vergelijkbaar. Maar dan moet je wel de 40 mm. uitvoering nemen. De 42 heeft nogal lange lugs. Had deze eerst en daarna de Movember uitvoering gekocht een heerlijk horloge
Ik ga hem een keer zeker proberen! Gooi ik hem lekker op een tropic.
Wel een beetje lookalike als ik zo kijk, gelukkig is die 65 in meerdere kleuren te krijgen
Je doet je naam absoluut eer aan. Heftig dit! Haha… mooie collectie!
Prijs. ?
Twee voor mij onbekende… lijken wat ouder te zijn
Vertel
Ik denk dat je het beste gewoon voor E 100,00 bij Alie kan bestellen.
Waarvoor moet ik het nog verkopen dan?
Ligt mij eigenlijk niet in de weg.
Dankjewel. Is ook wel jaren sparen natuurlijk!
Het eerste horloge ken ik zelf ook niet, ga er een topic voor aanmaken in het vintage rubriek. Wellicht daar meer informatie te vergaren.
Het tweede horloge is een Tauchtmeister 100atm, model T-0256. Die heb ik hier op het forum gekocht. Hele goede duiker, zeer duurzaam voor weinig! Maar wel een forse kast!
Maar heb nog wel eentje die je misschien niet kent…
Ik herkende de kast al wel… Apeks gebruikt die ook voor “hun” modellen. Alleen was de foto niet scherp genoeg dat ik de tekst kon lezen. Is die ook al wat ouder of valt dat wel mee?
Die je als laatste poste ken ik ook niet… zit niet zo in de vintage zal ik maar zeggen. Vaak wel mooi, maar durf er zelf niet zo goed aan te beginnen om de één of andere reden
Ik vind vintage vaak unieker en gaver! Je kunt ze altijd zelf waterdicht maken of laten testen…
Het is inderdaad een ouder maar wat robuuster model!