Mijn twee Submariners… waar ik mee ZOU kunnen duiken #gaatniegebeurennie
Heel begrijpelijk, leuk dat het kan maar liever niet!
Zonde, dit is een ISO certified duiker namelijk, vandaar de vermelding Divers op de plaat. Oftewel een serieuze toolwatch met een coole look
Ik begrijp je standpunt, het zou er zeker mee kunnen maar ik ben een verzamelaar en zou het zonde vinden om het horloge bloot te stellen aan Poseidon. Het is ook een van de eerste horloges die ik heb gekocht met de intentie om een collectie te beginnen. Welke vorm dit gaat krijgen weet ik nog niet. Wat ik aan je reactie merk is dat jij dit ook een bijzonder horloge vindt, wellicht om andere redenen en meer ervaring (het is een aanname, verbeter me als ik ernaast zit ). Het feit dat ik nog nooit gedoken heb is misschien ook wel een heel klein beetje een reden…
Ik heb de eerste serie STO en bijzonder jazeker! Vanwege de link met Cousteau. Ik ben niet het zelfde type “verzamelaar”. Horloges zijn in mijn ogen sieraden maar ook toolwatches en dus lekker gebruiken die dingen. Een kras is het begin van een historie en een duikert mag dus best wat water zien. En dan dan snap ik dat het niet meteen pro de plons in is, maar wil er alleen mee zeggen, wees niet bang voor regen, de vaat, de douche of eens lekker schoonmaken… Hij is gemaakt voor zoveel meer dan dat! Oftewel geniet ervan! Het is een knaller!!!
wat is dit voor merk en type? Geweldig!!
Bedankt! Genieten van dit horloge doe ik zeker. Ik waardeer jouw visie, mooi om die passie te zien!
Eddio dit is de Prometheus Piranha
Deze is niet meer in mijn collectie heb wel eens last van de flipperitus
hoe was de kwaliteit van dit horloge? Gisteren even gekeken naar de website en achtergrond. Mooi model zeg.
Eddio
Kwaliteit was gewoon goed. Liep netjes op tijd. Voelt degelijk aan en draagt echt zeer fijn.
Is gewoon een mooi en opvallend horloge.
Imo niets mis mee
Zie hier mijn verkoop link van destijds
https://www.horlogeforum.nl/t/prometheus-piranha-met-gele-wijzerplaat/278339
Ah thanks… jee mooie prijs ook