Duikhorloges only (Deel 1)

20 likes

het is bizar dat hier nog zo weinig voor gevraagd word terwijl hij inderdaad hoogwaardig uit ziet. vooral de vorm van de kast EN de bezel die erg scherp eruit ziet net als de echte 16610 bezels. en waar ik zelf altijd op let en waar ik geluk mee heb want niet bij elke alpha submariner is dat zo ( en blijkbaar is dit een mooiere versie alpha sub ) , is dat de wijzerplaat dicht op het glas zit. heerlijk is dat. dan ziet hij niet zo lelijk diep in de kast
en let niet op de 3ATM hoor. het is een schroef kroon en de caseback is ook geschroefd. ja ik douche ermee. en ja ik heb er al mee gezwommen. ( niet gedoken ofzo natuurlijk )

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Fijne dag allemaal!!

10 likes

Heel erg fraai! Is dit de 037? Jammer dat ze voor dat geld geen stalen band met een mooie duikextentie er bij doen.

Klopt is de 037, mee eens dat er best een stalen band bij had gekund maar had hiervoor de SPB149 en droeg ik ook bijna altijd op rubber, dus denk niet dat ik hem ga missen.

Anders ooit diep in de buidel tasten voor een SLA017 stalen band.

2 likes

8 likes

6 likes

12 likes

Erg gave foto :smiley::ok_hand:t3::sunglasses:

1 like

10 likes

Mooie Invicta !

1 like

Thanks! Ik heb deze gekocht nadat de Kermit versie zo goed beviel :white_check_mark:

8 likes

12 likes

22 likes

17 likes

Breil Manta zeker een echte duiker!

12 likes

12 likes

18 likes

Laat ik er ook eens een paar ingooien :wink:
Zie hele mooie voorbij komen hier. :ok_hand:

20 likes

26 likes