Duikhorloges only (Deel 1)

12 likes

Bedankt. Klopt, was niet goedkoop. Het is m.i. een GS wat uurwerk en afwerking betreft. Het enige dat ontbreekt is het GS logo. :wink:

1 like

Mooie duiker van Seiko, kroon is wel aan de maat.

Aan de kersthee met de ‘Ginza’.
200 WR!

10 likes

Echt een mooi horloge @JohnD , maar geen duiker ondanks de 20atm. :roll_eyes:.

11 likes

Die wijzerplaat he…gewoon schitterend

Je kunt er gerust mee duiken, schroefkroontje.
Wanneer is het een duiker? :wink:

1 like

Officieel mag je het er op zetten als een horloge voldoet aan de ISO6425 norm, dus hufterproof en goed leesbaar onder alle omstandigheden.

1 like

Ja, dan niet. :grimacing:

Haha , ja natuurlijk kan je er mee onderwater maar mis een duikers-bezel :wink:
Het is een sports-watch dus ook geschikt voor watersport .
Beetje net zoals mijn BB36 .

Ook geen duiker maar wel 15 atm.
Dan ook nog maar een foto van een echt duikertje :upside_down_face:
Seiko SNE569P1

15 likes

Bedankt en eens. Hij steekt te ver uit. Pakt wel makkelijk vast. :sweat_smile:

11 likes

Vallen G-Shocks ook onder duikhorloges, zijn toch allemaal 200m waterdicht.:joy:

1 like

De kikker is dat zeker.

Bij de G-9000 weet ik zeker dat er ergens in de handleiding staat “All Casio G-Shock watches are suitable for swimming and snorkeling” maar dat blik kan ik zo snel even niet vinden, de handleiding van m’n rangeman (GW-9400) heb ik wel in de buurt en daar staat het volgende:

Geen duikhorloge tenzij “Diver’s 200m” voorop of achterop.

7 likes

Prachtige frogman, heb de blauwe en zwarte gehad, kregente weinig draagtijd, maar die van jouw is nog veel mooier​:+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

@CADirk dat is ook een hele mooi Frogman!

Ik heb de Antarctic Research een model die ik nog niet ben tegen gekomen hier. I love it :orange_heart: :heart::blue_heart:

6 likes

Die arctic research is leuk, maar mij veel te duur.
De blauw/gele NV frogman had ik met iets van 50% korting bij een opheffingsuitverkoop van een duitse juwelier, dan wordt het wel aantrekkelijk.

1 like

Allebei geweldig mooie frogmans,
Staat nu een “gewone” zwarte op MP, voor 600 euro te koop, daar heb ik de mijne ook voor verkocht.:slightly_smiling_face:
Tophorloges👍

1 like

Wat is duur? Heb het horloge voor een hele mooie prijs kunnen kopen. Aangezien dit model de mooiste kleurencombinatie heeft van alle Frogsmans maar dat is mijn persoonlijke mening.

2 likes

22 likes