Bedankt. Klopt, was niet goedkoop. Het is m.i. een GS wat uurwerk en afwerking betreft. Het enige dat ontbreekt is het GS logo.
Mooie duiker van Seiko, kroon is wel aan de maat.
Die wijzerplaat he…gewoon schitterend
Je kunt er gerust mee duiken, schroefkroontje.
Wanneer is het een duiker?
Officieel mag je het er op zetten als een horloge voldoet aan de ISO6425 norm, dus hufterproof en goed leesbaar onder alle omstandigheden.
Ja, dan niet.
Haha , ja natuurlijk kan je er mee onderwater maar mis een duikers-bezel
Het is een sports-watch dus ook geschikt voor watersport .
Beetje net zoals mijn BB36 .
Ook geen duiker maar wel 15 atm.
Dan ook nog maar een foto van een echt duikertje

Seiko SNE569P1
Bedankt en eens. Hij steekt te ver uit. Pakt wel makkelijk vast.
Vallen G-Shocks ook onder duikhorloges, zijn toch allemaal 200m waterdicht.
De kikker is dat zeker.
Bij de G-9000 weet ik zeker dat er ergens in de handleiding staat “All Casio G-Shock watches are suitable for swimming and snorkeling” maar dat blik kan ik zo snel even niet vinden, de handleiding van m’n rangeman (GW-9400) heb ik wel in de buurt en daar staat het volgende:
Geen duikhorloge tenzij “Diver’s 200m” voorop of achterop.
Prachtige frogman, heb de blauwe en zwarte gehad, kregente weinig draagtijd, maar die van jouw is nog veel mooier:+1:
@CADirk dat is ook een hele mooi Frogman!
Ik heb de Antarctic Research een model die ik nog niet ben tegen gekomen hier. I love it
Die arctic research is leuk, maar mij veel te duur.
De blauw/gele NV frogman had ik met iets van 50% korting bij een opheffingsuitverkoop van een duitse juwelier, dan wordt het wel aantrekkelijk.
Allebei geweldig mooie frogmans,
Staat nu een “gewone” zwarte op MP, voor 600 euro te koop, daar heb ik de mijne ook voor verkocht.
Tophorloges👍
Wat is duur? Heb het horloge voor een hele mooie prijs kunnen kopen. Aangezien dit model de mooiste kleurencombinatie heeft van alle Frogsmans maar dat is mijn persoonlijke mening.