Gaaf
Blijft toch reteCool
Ik vind hem wel lekker Dan maar ik zou hem zelf wel op de stalen band dragen. Dat lijkt helemaal te kloppen (op foto’s). Maar een Erika’s is natuurlijk altijd goed.
Het is geen Subkiller denk ik? Of wel …
Nee geen Subkiller maar gewoon leuk voor erbij
Zal wel heel wat voor nodig zijn om de Sub te killen, het is ook een prachtig duikhorloge. Zeker zo’n ouwetje!
Daarom ook de Serica erbij gekocht voor de vakantie avonturen, dan blijft de Sub veilig thuis.
Dat begrijp ik nooit zo goed, maar ieder zijn ding. Even op WR laten testen en hoppa, de zee in! Daar zijn ze voor gemaakt … en verder zitten ze ook prima om de pols bij een bergwandeling, een skitocht of wat dan ook. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik heb best wat verschillende duikhorloges gehad in het segment tot €500 maar de ‘gewone’ Turtle blijft mijn favoriet.
Tot voor kort deed ik dat ook altijd met mijn Tudors maar denk dat ik nog in de honeymoon fase zit.
Het kan zomaar zijn dat de Sub gewoon mee gaat op vakantie hoor.
Heeft vorig jaar nog onderhoud gekregen bij Tempus dus alleen even testen is voldoende.
Ik zou het gewoon doen. Herinneringen creëren met dat ding! Enige waar je tegenwoordig vooral voorzichtig moet zijn is op terrasjes als ik ‘de verhalen’ mag geloven. Maar goed, da’s niet alleen op vakantie.
Ja maar deze 14060 is natuurlijk lang niet zo bling bling als de moderne Sub.
En als die mee gaat op vakantie gaat die op MN deze stalen band heeft geen snel verstelling en dan draagt bij warme temperaturen dit echt lekker.
Deze Erika is onderweg
Lekker man